Перейти к основному содержанию

1098 просмотров

Жол белгілері шымкенттік кәсіпкерлердің табысын азайтып жатыр

Қылмысқа қарсы күрес бизнеске зиянын тигізуде

Фото: Shutterstock

Шымкенттік кәсіпкерлер «тоқтауға болмайды» деген белгілердің қойылуына қарсы. Олардың айтуынша, кафе мен дүкеннің алдына көлік қоюға тыйым салу – кәсіпті шығынға батыратын шара. 

Табыс азайып барады

Шымкент қаласының кәсіпкерлер Палатасына жеке кәсіпкер Наталья Григор шағымын арқалай келген. Кәсіпкердің айтуынша, сауда нүктелерінің алдына тоқтауға тыйым салатын белгі орнатқалы бері, кәсібі шығынға бата бастаған.
 
«Альянс» сауда қатарының алдында «тоқтауға болмайды» деген белгі тұр. Көлікті қоятын жер жоқ, сондықтан адамдар тоқтамай өтіп кетеді. Содан сауда жоқ, жалға алушылар қиналып кетті. Бұл түйткілдің туындағанына жылға жуықтады. Осы уақытта табысымыздың 15 пайызынан айырылдық», – дейді Наталья Григор. 

Шымкент кәсіпкерлер Палатасының кәсіпкерлер құқығын қорғау және жемқорлықпен күрес Кеңесінің төрағасы Мелес Сейітжанов расында шаһарда тұрақ мәселесі күйіп тұрғанын айтады. 

«Көлік қоятын жер жоқ. Оның бір ұшы кәсіпкерлерге тиіп жатыр. Жұмыс орындары қысқарып, салық та төленбей барады. Шымкенттің Айбергенов көшесінде де тура осындай жағдай қалыптасқан», – дейді Мелес Сейітжанов. 

Ұзындығы 450 метр болатын бұл көшенің бойында сұлулық салоны, кафе, азық-түлік дүкендері, нотариус сынды шағын және орта бизнес нысандары орналасқан. 2015 жылы осы жерде сағат 20:00 мен 6:00 арасында ғана уақытша шектеу болатын. Алайда 2019 жылы  оны алып тастаған еді, кәсіпкерлер бірден табыстың төмендегенін байқаған.
 
Ал құқық қорғау мекеме өкілдері бұл халықтың қауіпсіздігін сақтау мен осы жерде күнделікті жалға берілетін пәтерлердің көбеюінен артып кеткен қылмыстың алдын алу, сондай-ақ кептеліс болмас үшін қолға алынған шара екенін айтады. Полиция капитаны Асқар Молдашев Айбергенов көшесінде орнатылған белгілер өз орнында тұр деп есептейді.
 
«Айбергенов көшесіндегі үйлердің бірінші қабатында 5 кафе орналасқан. Кәсіпкерлер палатасы тек кәсіпкерлердің арыз-шағымын қарастырып жатыр. Ал ол жақта тағы да 10 мың тұрғын тұрады. Тоқтауға тыйым салатын белгі қойылғанда, тұрғындар алғысын жаудырды. Әрине, кәсіпкерлердің арқасында қала қазынасы салықпен толығып жатқанын білеміз. Ал осы 10 мың тұрғынның мүддесін кім қорғайды?» – дейді Асқар Молдашев. 

Алайда Палатаның кәсіпкерлер құқығын қорғау және жемқорлыққа қарсы күрес кеңесінің отырысына қатысқандар қылмыспен күресудің өзге де жолдары бар деп тұжырымдайды. Ал кептеліске келер болсақ, кеңес мүшелері жолды өлшеп, Айбергенов көшесінде қуатты көлік қозғалысы жоқ екеніне көз жеткізген.

Кеңес мүшесі Владимир Нәкісбаев жол белгілері мен бағдаршамды орналастыру мәселесі бұрындары ғылыми-зерттеу институты деңгейінде зерттелгенін айтып өтті. 

«Бір жағынан, шағын кәсіппен айналысатындардың саудасы жүреді. Екінші жағынан, ол жерге ондаған көлік тоқтайтындықтан, кептелістен өте алмайсың. Күрделі жағдай. Ал комиссия құрдық делік, бірақ белгіні қою-қоймау керектігін анықтауға біліктілігіміз қаншалықты жетеді?» – деп сауал тастайды Нәкісбаев. 

Кеңес мүшелерінің айтуынша, Шымкентте жол белгісін орнату немесе алып тастау қажеттігін анықтайтын жауапты мекеме жоқ. 

«Шымкент қалалық жолаушы көлігі және автомобиль жолдары бөлімі ІІД әкімшілік басқармасына жүгінуге кеңес берді. 
Олар өз кезегінде энергетика және тұрғын үй коммуналдық шаруашылық басқармасына сілтейді. Ал ТКШ жол белгілерін реттеу өз құзіретіне кірмейтінін айтады. Нәтижесінде осы мәселені шешу үшін Шымкент қаласының әкімдігіне жүгінуімізге тура келді. Қазір бизнес әкімдік қандай шешім шығаратынын күтіп отыр», – деп айтып өтті Мелес Сейтжанов.
 
Ал қалалық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі басшысының орынбасары Абай Тұрхановтың айтуынша, бұл мәселе жеке қаралатын болады.  

«Құрамына жергілікті атқарушы мекемелер, полиция мен бизнес өкілдері кіретін комиссия құрамыз. Барлығын жан-жақты зерттеп, ешкімнің мүддесіне қайшы келмейтін шешім шығаруға тырысамыз, – деді спикер.
 
Әзірге аталмыш көшенің бойында орналасқан ШОБ өкілдері қиналмас үшін, аз ғана көліктің тоқтауына рұқсат етілмек.

3062 просмотра

В Мангистауской области третий год не могут построить птицефабрику

Она могла бы решить нехватку в регионе мяса птицы и яиц

Фото: Ольга Золотых

Еще в начале года птицефабрику мясного направления, которая должна покрыть половину потребности Мангистауской области в курином мясе, обещали открыть сначала в сентябре, а затем в декабре. Сейчас ее ввод перенесли на середину следующего года. Также была перенесена сдача в эксплуатацию и птицефабрики яичного направления.

Птицефабрику мясного направления в Тупкараганском районе Мангистауской области начали строить еще в конце 2017 года, но в середине 2018 года проект встал: возникла проблема с инфраструктурой и прокладкой инженерных коммуникаций. Предприниматели вначале заручились поддержкой акимата – местные власти должны были подготовить площадки к строительству. Однако в бюджете средств на это не оказалось.

«ПСД очень долго разрабатывалась, потом были проблемы с экспертизой и коммуникациями. Но в этом году вмешался уже аким области, наш вопрос поставили перед региональной комиссией, и в результате в бюджет заложили средства – 888 млн тенге – на инфраструктуру», – сказал «Курсиву» директор ТОО «Актау Агро» Данияр Тургинов.

На брифингах, которые проходили в Актау с участием руководителя управления сельского хозяйства и заместителей акима области в начале и в середине этого года, журналистам сообщили, что птицефабрика вот-вот запустится: сначала говорилось о вводе в эксплуатацию в сентяб­ре, затем сроки сместились до декабря. В итоге, по последним данным, производство будет запущено в июне 2020 года.

К слову, сегодня более 80% куриного мяса в область завозят извне. Мелкие птицефермы не могут полностью покрыть потребности региона – сейчас она составляет 10 тыс. т мяса птицы в год. Планируется, что строящаяся птицеферма покроет половину от этой потребности – ее производственная мощность 5 тыс. т мяса в год. Сейчас здесь ведется строительство и установка оборудования.

«В инкубаторном цехе будут вылупляться цыплята. Яйца для этого цеха планируем завозить из соседней России и Турции, все будет зависеть от цены. В каждом птичнике – а их всего 16 – можно содержать чуть больше 30 тыс. птиц, будем выращивать их до товарного веса», – добавил Данияр Тургинов.

Затем птицу будут отправлять в убойный цех мощностью 2 тыс. голов в час, а оттуда на полки супермаркетов и рынки области. На четвертой площадке размес­тится комбикормовый завод мощностью 10 тыс. т в час. Здесь планируется производить корма не только для птицы, но и для скота. Стоимость всего проекта птицефабрики – 4,6 млрд тенге. Из них 1 млрд тенге – собственные средства казахстанского инвестора, остальные заемные. В течение следующих пяти лет планируется строительство «родительской площадки». Таким образом, отпадет вопрос о закупе яиц для инкубаторов в других странах. Тогда же мощности фаб­рики могут увеличиться вдвое, а потребность области покроется на 100%.

Что касается птицефабрики яичного направления в Мунайлинском районе, то изначально ее также планировали запустить в 2019 году, но еще в 2018 году из-за проблем с инфраструктурой сроки ввода в эксплуатацию перенесли на 2020 год.

«Сейчас стоит вопрос по финансированию проведения коммуникаций и инфраструктуры. Компания просила акимат выделить средства, но денег на это в бюджете не предусмотрено. На эти работы необходимо 100 млн тенге. Сейчас мы отправили заявку для рассмотрения данного вопроса и финансирования через программу «Дорожная карта бизнеса-2020». Но пока ответа нет», – рассказал в интервью «Курсиву» заместитель руководителя Мангистауского областного управления индустриально-инновационного развития Талгат Абдикадыров.

Двумя месяцами ранее на брифинге в РСК заместитель акима Мангистауской области Нурдаулет Килыбай отметил, что вопрос с выделением средств практически решен.

«Недавно аким области дал задание экономистам, чтобы они заложили деньги на строительство инфраструктуры на эту базу», – сказал Нурдаулет Килыбай.

Сам проект стоимостью около 5 млрд тенге называют очень важным для региона, ведь в области нет ни одной птицефаб­рики, которая производила бы куриные яйца в промышленных масштабах. Мощность будущего производства – 143 млн яиц в год. При этом регион потребляет в среднем до 100 млн яиц в год. Оставшуюся часть продукции планировалось отправлять на экспорт в Иран.

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Биржевой навигатор от Freedom Finance