Перейти к основному содержанию

bavaria_x6_1200x120.gif


1347 просмотров

Ұшуға қолайлы маусым: 2017 жылы отандық әуе компаниялар қанша табыс тапты?

Ішкі нарық және экономика белгілі бір дәрежеде теңгенің төмен бағамына бейімделді, бұл әуе компаниялардың табыстылығына оң әсер етеді

Фото: Shutterstock

2017 жыл қазақстандық әуе компаниялар үшін табыстылықтың жақсаруымен ерекшеленді. Өткен жылы ұлттық валютаның тұрақтануы және халықтың сатып алу қабілетінің артуы әуе тасымалдаушылардың табыстылығына жағымды ықпалын тигізді. Мәселен, алдыңғы кезеңге қарағанда, жеті компанияның үшеуі оң қаржылық нәтижені көрсете алды.

ҚР ҰЭМ Статистика комитетінің мәліметінше, отандық әуе тасымалдаушыларының жолаушылар мен жүктерді тасымалдаудан түскен жиынтық табыс 2017 жылы 295,58 млрд теңгені құрады. Өткен жылмен салыстырғанда компаниялар 26,5%-ға артық пайда тапты.

Қазақстанда әуе тасымалдарына сұраныс артып келеді. Кәсіпорындар табыстылығының өсуі жолаушылар айналымының 29,9%-ға және жүк айналымының 24%-ға ұлғаюы есебінен қамтамасыз етілді. 2016 жылы әуе компаниялары 7,35 млн адамды тасымалдады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 22,4%-ға артық. Елдегі көліктің бір де бір түрі өсімнің осындай көрсеткіштерімен мақтана алмайды. Бірақ ҚР-да тасымал көлемі бойынша әуе тасымалы көліктің басқа түрлерінен айтарлықтай артта қалып отыр. Мысалы, өткен жылы пойыздармен 22,44 млн адам тасымалданды.

«2017 жылы ұлттық валюта салыстырмалы тұрақтылығымен ерекшеленді. Ішкі нарық және экономика белгілі бір дәрежеде теңгенің төмен бағамына бейімделді. Экспорт артып, жалпы экономиканың өтімділігі ұлғайды, осыған байланысты халықтың сатып алу қабілеті жоғарылады», – дейді «Эйр Астана» АҚ Бас директоры Питер Фостер.

ҚР ИДМ Азаматтық авиация комитеті ұсынған деректерге сәйкес, қазіргі уақытта Қазақстанда жалпы мақсаттағы авиация куәлігі және авиациялық жұмыстарды орындауға куәлігі пайдаланушы сертификаты бар 52 әуе компания жұмыс істейді. 20 әуе компания коммерциялық тасымалдарды, оның ішінде тұрақты тасымалдар – жеті, чартерлік рейстер – 10 және жүк тасымалы – үш компания жүзеге асырады. Әуе компаниялар көбінесе Алматыда орналасқан (12 компания), бір әуе тасымалдаушы Астанада тіркелген және жетеуі аймақтық болып табылады.

Коммерциялық тасымалдарды жүзеге асыратын алты әуе компания ашық дереккөздерде пайда туралы ақпаратты жарияламайды, өйткені олар акционерлік қоғам болып табылмайды, соның ішінде ағымдағы жылдың наурыз айында «Sigma Airlines» ЖШС болып қайта құрылған бұрынғы «Air Almaty» бар. Қалған 14 компанияның жетеуі ғана 2017 жылы оң қаржылық нәтиже көрсетті. Осыған қарамастан, өткен жылы рейтингке енген әуе тасымалдаушылардың жиынтық таза табысы 12,02 млрд теңгеге жетті, осыдан бір жыл бұрын компаниялар 19,83 млрд теңге шығынға ұшыраған болатын.

Көбіне жоғарыда аталған статистика «Эйр Астана» әуе компаниясымен байланысты. 2017 жылы елдің ең ірі әуе тасымалдаушысы таза пайда түрінде 12,82 млрд теңге табыс тауып, Қазақстанның әуе компанияларының таза пайда бойынша рейтингісін басқарды.

2014 және 2015 жылдары қазақстандық теңгенің құнсыздануынан кейінгі сатылымның үш жыл бойы төмендеуінен кейін компания алғаш рет табысының сенімді өсуін көрсетті, деп атап өтті «Эйр Астананың» топ-менеджменті. Әуе тасымалдаушының табысы 24%-ға, $767,54 млн-ға дейін өсті, операциялық пайда 67%-ға, $63,26 млн-ға дейін артты, ал таза маржа 5,1%-ды құрады.

Компанияның жылдық есебінде атап өткендей, Қазақстанда халықаралық рейстерге сатылатын әуе билеттердің құны енді АҚШ долларымен есептеледі және айырбас бағамының ауытқуын ескере отырып, күн сайын түзетіледі. Тек ішкі рейстерге тарифтер теңгеде тіркелген, сондықтан құнсыздану әсері компанияның теңгемен сатудан түскен түсімінің 30%-ында байқалады.

Өткен жылы «Эйр Астана» 12,83 млрд теңге шығынмен рейтингтің соңында болған, бұл «Казинвестбанк» АҚ және «Delta Bank» АҚ лицензиясынан айырылған банктердегі ақша депозиттерін жоғалту қаупін алдын алу мақсантында $52 млн мөлшерінде резерв құру қажеттігіне байланысты болды.

Рейтинг бойынша екінші орынға SCAT әуе компаниясы орнықты. Акционерлік қоғамның аудиторлық есептілігіне сәйкес, 2017 жыл компания 5,16 млрд теңге пайдамен аяқтады. Салыстыру үшін, 2016 жылы кәсіпорынның таза табысы 522,41 млн теңге (10 есеге жуық өсім) деңгейінде болды, ал 2015 жылы әуе тасымалдаушы шығынға ұшыраған.

SCAT әуе компаниясының негізі 1997 жылы Шымкент қаласында Шымкент авиаотрядының базасында пилоттық-пікірлестермен құрылды. Әуе компания акционерлері – Владимир Денисов (57% акция) және Владимир Сытник (43%). Әуе компания ішкі және халықаралық әуе маршруттарда тұрақты және чартерлік рейстерді жүзеге асырады.

Соңынан Kаz Air Jet чартерлік әуе компаниясы ілеседі. 2017 жылы ол 2,12 млрд теңге тауып үлгерді. Айта кету керек, өткен бірнеше жылда тасымалдаушының қаржылық нәтижесі көңіл қуантарлық болмады. 2016 жылы акционерлік қоғамның шығыны 413,33 млн теңгеге тең болды. Компания ұшақта немесе тікұшақта жеке және топтық сапарлар жасауға маманданған. Компания акциялары Равиль Қажғалиевке тиесілі.

Төртінші орынға алдыңғы рейтинг көшбасшысы – «Еуро-Азия Эйр» әуе компаниясы жайғасты. 2017 жылдың қорытындысы бойынша ол 1,16 млрд теңге таза пайда түрінде табыс тапты, бұл өткен жылға қарағанда 42,6%-ға аз (2,01 млрд теңге). Компанияның қаржылық есептілігіне қарағанда, пайданың қысқаруы шығындардың салыстырмалы тұрақты деңгейінде кәсіпорынның аз түсіміне байланысты. 2017 жылы түсім 15,79 млрд теңгені құрады, 2016 жылы көрсеткіш 19,43 млрд теңге болған.

«Еуро-Азия Эйр» - Қазақстандағы ең ірі тікұшақ әуе компаниясы. Ол әуе тасымалдар бойынша жеке қызметтер көрсетеді, сондай-ақ, пайдалы қазбалар кен орындарын дамыту және игеру, мұнай құбырларына, газ құбырларына және электр беру желілеріне қызмет көрсету бойынша ұшуларды жүзеге асырады.

Компания өткен жылдың қараша айында «Sky Logistics Services» ЖШС-мен жекешелендірілді. Бұған дейін компания «ҚазМұнайГаз» ҰК АҚ теңгерімінде болып,15,60 млрд теңгеге бағаланған болатын. Сол жылы тендерге қатысуға Тимур Құлыбаевтың Prime Aviation әуе компаниясы ниет білдірген, алайда кейінірек ол осы жобадан бас тартты.

Өз кезегінде Prime Aviation 2017 жылы 756,53 млн теңге табыс тапты, осылайша әуе компаниялар жайғасымындағы рейтинг бойынша бесінші орында болып шықты. Өткен жылы әуе тасымалдаушы 474,68 млн теңге шығынымен 12-ші позицияда болған.

«Южное небо» жас әуе компаниясы 2017 жылы 19,96 млн теңге көлеміндегі таза пайдамен алтыншы позицияны сақтап қалды. Өткен жылмен салыстырғанда көрсеткіш үш есеге дерлік көбейді. Компанияның табысы 87,6%-ға өсті. Кәсіпорын жоғарыда аталған SCAT әуе компаниясының «еншілесі» болып табылады. «Южное небо» тұрақты рейстерді орындайтын әуе компаниялардың тізіміне кіреді.

Тағы бір әуе компаниясы оң қаржылық нәтиже көрсетіп, жетінші орында қалды. Jet Airlines өткен жылы таза пайда түрінде 18,32 млн теңге табыс тапты. 2016 жылы көрсеткіш 45,17 млн теңге деңгейінде болды, компанияның табыстылығы 59,5%-ға қысқарды. Бұл ретте 2017 жылы кәсіпорынның жалпы табысы өткен жылмен салыстырғанда 11,5%-ға өсті, алайда қоғамның жалпы пайдасының 91,7%-ына жететін өсірілген әкімшілік шығыстар кірістіліктің қысқаруына себеп болды.

Jet Airlines компаниясы 2004 жылдың желтоқсанынан бастап жұмыс істейді, бизнес-авиацияға маманданған және өз қызметінде бизнес-авиация саласындағы басқарушы авиакомпания мен авиаброкер функцияларын біріктіреді. Қазіргі уақытта әуе компанияның басқаруында бес ұшақ бар.

Рейтингтегі сегізінші орынға тұрақты рейстерді орындайтын аймақтық «Жезқазған-Эйр» әуе компаниясы орналасты. Ол 2017 жылды 9,23 млн теңге көлеміндегі жағымсыз шығынмен аяқтады, сондай-ақ өткен жылы компанияның 11,23 млн теңге көлемінде теріс қаржылық нәтижесі болған. Аудиторлық есепке сәйкес, компания ұсынатын көрсетілетін қызметтердің өзіндік құны түсімнің 96,8%-ын құрайды, одан әкімшілік шығыстар есебінен теріс қаржылық нәтиже қалыптасады. Қазіргі уақытта әуекомпания «Қазақмыс корпорациясы» ЖШС-не тиесілі. АҚ құрамында «Балқаш әуежайы» филиалы бар.

Талдықорғанның әуе тасымалдаушысы – «Жетісу» әуе компаниясы тоғызыншы орынға ие болды. 2017 жылы кәсіпорынның шығыны 218,44 млн теңгені құрады. Өткен жылмен салыстырғанда нәтиже аса өзгерген жоқ, 2016 жылы компания 223,8 млн теңге шығынмен аяқтаған. Әуе компания Астанадан Талдықорған қаласына тікелей және Үшарал қаласы арқылы тұрақты рейстерді орындайды. «Жетісу» Алматы облысы әкімдігінің теңгерімінде есепте тұр.

Рейтингінің оныншы позициясында Қостанайдан келген «Авиа-Жайнар» әуе компаниясы орнықты. Оның шығындары табыстарынан 231,4 млн теңгеге артық болды. Кәсіпорынның сатылған қызметтерінің өзіндік құны сатудан түскен табыстан 139,44 млн теңгеге асып түсті. Өткен жылы компания шығынсыздық нүктесінде болды, 2016 жылы оның табысы 0,82 млн теңгені құрады. «Авиа-Жайнар» чартерлік жолаушылар тасымалы, авиациялық-химиялық жұмыстар, электр беру желілерін, аумақтарды, құбырларды авиациямен қарауылдау қызметтерін көрсетеді. Компания «Иволга-Холдинг» ЖШС құрамына кіреді, оның жобалары Қазақстанда да, Ресейде де орналасқан. Холдинг иесі – отандық олигарх Василий Розинов.

2017 жылға 340,64 млн теңге шығынмен East Wing әуе компаниясы он бірінші орынды иеленді. Өткен жылы компанияның пайдасы 1,05 млрд теңге болды. Пайданың өсуі табыстың елеулі қысқаруымен және қызметтердің өзіндік құнының үш еседен астамының артуына байланысты.

Компанияның бас кеңсесі Шымкент қаласында орналасқан. Әуе компания медициналық рейстерге маманданған. Оның негізгі тапсырыс берушісі ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің Республикалық санитарлық авиация орталығы болып табылады. Бұдан басқа, компания авиациялық жұмыстарды, чартерлік рейстерді, авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсетуді және жөндеуді жүзеге асырады. East Wing флоты Як-40 және Ан-28 ұшақтарынан тұрады. Жалғыз акционер – Александр Кулеш.

Он екінші орынға екінші жыл қатарынан шығынға ұшыраған Bek Air компаниясы орналасты, 2017 жылы компания 622,77 млн теңге мөлшеріндегі теріс қаржылық нәтиже көрсетті, өткен жылы компанияның шығыны 709,59 млн теңгені құрады. Бұл ретте әуе тасымалдаушының табысы тұрақты өсуді көрсетеді, алайда сату бойынша шығыстар кәсіпорынның кірістерінен көп болды.

Bek Air «business jet» тасымалдау деп аталатын VIP-рейстерді орындау мақсатында 1999 жылы құрылды. Бүгінгі таңда бұл ішкі және шетелдік тұрақты әуе тасымалдарын жүзеге асыратын Қазақстандағы алғашқы lowcoster. Компанияның жалғыз иесі – Сәкен Жарқымбаев.

Он үшінші орында 2017 жылы 844,25 млн теңге мөлшерінде шығынмен «Бурундайавиа» тікұшақ әуе компаниясы негізделді. Айта кету керек, 2016 жылды компания 398,2 млн теңге пайдамен аяқтады. Өткен жылы түсім алдыңғы кезеңмен салыстырғанда екі есе дерлік қысқарды, сонымен қатар, кәсіпорын қызметінің өзіндік құны айтарлықтай азайған және компанияның барлық түсімін дерлік жабады.

«Бурундайавиа» Біріккен Ұлттар Ұйымының сатып алу бөлімінде тіркелген. Әуе компания БҰҰ бітімгершілік миссияларын әуе көлігімен қамтамасыз етуге белсенді қатысады. 2006 жылдан бастап ол түрлі халықаралық жобаларға қатысты.

Рейтингті тағы бір «халықтық» әуе тасымалдаушы – Qazaq Air жабады. 2017 жылы кәсіпорын шығындары табыстан 7,92 млрд теңгеге артты. 9,14 млрд теңгенің теріс қаржылық нәтижесі 2016 жылы да байқалды.

«Компанияның қаржылық есептілігінде көрсетілген шығын әуе компанияның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті инфрақұрылымды құру мен дамыту қажеттілігінен туындады», – деп атап өтті Qazaq Air.

Әуе компания «Самұрық-Қазына» қорының «еншілесі» болып табылады. Ағымдағы күнгі жағдай бойынша Qazaq Air ел ішіндегі он бағыт бойынша тұрақты рейстерді орындайды. 2017 жылы компания өткен жылдың сәйкес кезеңіне қарағанда 31,4%-ға артық жолаушыларды тасымалдады. Әуе компанияның тиеу коэффициенті 74%-ға жетті, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда алты пайыздық тармаққа артық. Компанияның құрылғанынан бастап, жұмыс істеген уақытынан қазіргі күнге дейін қызметтерін пайдаланған жолаушылардың жалпы саны 700 мың адамға жетті.

ҚР ИДМ Азаматтық авиация комитетінің мәліметі бойынша, 2017 жылы қазақстандық әуе компаниялар барлығы 79 562 рейсті орындады. Рейстердің орташа жүйелілігі 86,1%-ды құрады. ҚР әуе компаниялары бойынша рейстердің кешігуі бойынша статистикаға сәйкес, 2017 жылы ең мұқият әуе компания «Жезқазған Эйр» болып табылады. «Жезқазған Эйр» әуе тасымалдаушысымен бір жыл ішінде 104 рейс орындалды, оның ішінде тек 1 рейс кешігіп, жүйелілігі 99%-ды құрады. Екінші орында «Жетісу» әуе компаниясы 96,3% жүйелілік деңгейін көрсетті. Компания 162 рейс орындады, оның ішінде 6-уы кешігіп келді. Үшінші орында «Южное небо» 1 480 рейс орындалды, оның ішінде 82 рейс кешіктірілді. Әуе компания рейстерінің жүйелілігі – 94,4%. Бұдан әрі компания рейстерінің жүйелілігі бойынша келесідей орналасты:

* Bek Air: 10 080 рейс, кешіктірілген 642 рейс, жүйелілігі – 93,6%;

* «Эйр Астана»: 43 862 рейс, кешіктірілген 6 367 рейс, жүйелілігі – 85,49%;

* SCAT: 19 236 рейс, кешіктірілген 3002 рейс, жүйелілігі – 84,4%;

* Qazaq Air: 4 638 рейс, кешіктірілген 941 рейс, жүйелілігі – 80%.

Жауапкершілікті шектеу

Kursiv Research жоғарыда келтірілген материалдың тек ақпараттық сипатқа ие және аталған ұйымдардың бағалы қағаздарымен және өзге де активтермен қандай да бір мәмілелер жасауға ұсыныс немесе ұсыным болып табылмайтынына назар аударады.

Авиакомпании 2017 KZ-01.jpg


2011 просмотров

Как получить место в детском саду в Казахстане?

Kursiv Research выяснил, что нужно сделать для того, чтобы попасть в детское дошкольное учреждение

Фото: Shutterstock/weedezign

Большинство казахстанских семей с детьми сталкиваются с проблемой выбора детского сада, а главное – поступления в него. А сколько же дошкольных организаций работало в Казахстане в 2018 году, хватает ли мест для всех желающих и как получить место в детском саду, все это вы можете узнать в исследовании Курсив.

Молодые мамы в Казахстане часто выходят на работу уже через месяц-два после рождения ребенка. Зачастую это вынужденное решение, обусловленное нехваткой денег. Торопятся из декрета и те, кто строит карьеру, боясь потерять свою должность или хорошую заработную плату.

Повезло семьям, которым могут помочь бабушки и дедушки. Если они готовы присмотреть за ребенком, когда родители находятся на работе, – проблема решена. Остальным приходится искать нянь или частные детские сады, куда можно отдать детей с очень раннего возраста. Для тех, у кого нет денег на дорогие детсады, в стране существуют государственные дошкольные учреждения. Детей в них принимают с двух лет, а оплата является приемлемой. Многие родители уверены: государственные садики проверяют чаще, чем частные – а значит, и порядка в них больше.

В Казахстане в 2018 году работало 10,3 тыс. детских дошкольных организаций (ДДО), в том числе 6,6 тыс. – в государственной собственности и 3,7 тыс. – в частной. Количество ДДО увеличилось по сравнению с 2000 годом в 9,5 раз – с 1,1 тыс. единиц, тогда 923 из них были в государственной, 162 – в частной и четыре – в иностранной собственности.

Больше всего таких организаций в прошлом году было зарегистрировано в Туркестанской области – почти 1,4 тыс., за ней следует Алматинская область с 1,1 тыс. учреждениями. Далее стоит отметить Восточно-Казахстанскую область, в которой функционировало 790 ДДО. Меньше всего их было в городе Астана (ныне Нур-Султан) – 377 единиц, в Атырауской и Мангистауской областях – 325 и 273 организации соответственно.

За 18 лет заметно выросло количество мест в дошкольных учреждениях – с 158,2 тыс. до 832,1 тыс., что составило увеличение в 5,2 раза.

В 6,6 раз выросла численность детей в данных организациях. Так, в прошлом году 880,9 тыс. маленьких казахстанцев посещали детские учреждения, тогда как еще в 2000-м их было всего 133,2 тыс. человек.

Особым показателем дошкольного образования в стране может послужить обеспеченность детей местами в детских садах, которая рассчитывается как количество детей, приходящееся на 100 мест в организации. В ушедшем году наиболее обеспечен местами в ДДО был юг страны, в частности – Шымкент и Кызылординская область. В них показатели обеспеченности составляли 90,8 и 90,9 на 100 мест соответственно. Немного уступает Алматинская область, где на аналогичное количество мест претендовало 98 детей. Средняя же обеспеченность по стране достигала показателя 105,9 желающих на 100 мест. 

Что касается числа педагогических работников сферы дошкольного образования, то за 18 лет оно выросло почти прямо пропорционально численности детей в ДДО. Если в 2000 году было 14,9 тыс. человек педперсонала, то цифра прошлого года – 94,8 тыс. педагогов. Количество же всех фактически задействованных в этой сфере достигло 180,8 тыс. человек.

По данным Комстата страны, заработная плата сотрудников дошкольного образования все еще остается низкой. В 2018 году их средняя зарплата по Казахстану составляла 63,5 тыс. тенге, что меньше среднереспубликанского уровня в 2,6 раза. Напомним, что среднестатистическая зарплата в РК в тот период равнялась 162,3 тыс. тенге.

С 1 июня 2019 года в Казахстане планируют поднять заработную плату работников сферы образования, а значит и сотрудников дошкольных организаций: воспитателей и их помощников. Для примера – сейчас в городе заработная плата воспитателя, имеющего два-три года стажа, составляет 55,9 тыс. тенге. После повышения в июне она должна увеличиться до 70,9 тыс. тенге. На селе такой же воспитатель получает немного больше – примерно 69,8 тыс. тенге, и после повышения плата за его труд составит 88,6 тыс. тенге.

Но даже с учетом повышения зарплаты она достигнет в среднем только около 80–90 тыс. тенге, что не соответствует той ответственности, которую работники дошкольных организаций несут ежедневно.

Стоит также отметить, что за 18 лет рождаемость в стране выросла на 79% – с 222,1 тыс. до 397,8 тыс. человек, что даст свой корреляционный эффект уже в ближайшее время и вызовет еще большую потребность в детских садах.

Как поставить ребенка в очередь в детский сад и получить место?

Автор weedezign1_0.jpg

В 2017 году в Казахстане начались активные работы по автоматизации процесса формирования и функционирования очереди и выдачи направлений в детские дошкольные организации. Эти действия направлены на противодействие коррупции при распределении свободных мест.

Сейчас многие молодые родители при рождении малыша сразу ставят его в очередь в детский сад, так как знают: получить желаемое место не так-то просто.

У каждого казахстанца есть возможность поставить ребенка в очередь при условии, что ему нет семи лет. Сделать это можно через портал электронного правительства egov.kz и через специально созданные порталы (в Алматы – это open-almaty.kz, в Нур-Султане – e.astana.kz, в Акмолинской области – akmola.kz, в Караганде – garden.kargoo.gov.kz и т. д.). Если все же у человека нет возможности воспользоваться электронной услугой, то можно сходить в ЦОН.

Для того, чтобы воспользоваться услугой в электронном виде, родителям или их законным представителям необходимо прежде всего получить электронную цифровую подпись (ЭЦП) в Центре обслуживания населения (ЦОН). Далее нужно зайти на соответствующий сайт. В нашем случае мы рассмотрим Алматы и портал open-almaty.kz. В других городах система работает аналогично.

Итак, если вы являетесь родителем или его законным представителем, при первом посещении open-almaty.kz вам нужно зарегистрироваться на портале и привязать ИИН ребенка к своим данным на сайте, после чего можно подать заявление на постановку на очередь в детские сады.

Отметим, что в новой системе в дальнейшем можно без труда редактировать как персональные данные заявителя, так и данные ребенка. Хотя до создания open-almaty.kz возможности что-либо изменять в ваших данных и в информации о ребенке не было. А в случае, если изменения были необходимы, нужно было снова вставать в очередь, теряя предыдущее место. Также на open-almaty.kz можно снимать заявление с очереди, получать направление в государственную и частную дошкольную организацию.

Сейчас в стране очередь на получение направления в детский сад формируется в единую очередь отдельно по каждому региону и привязана к году рождения ребенка, указанному в поданном родителями заявлении. Напомним также, что раньше очередь шла только в выбранный сад, при этом в случае огромных очередей в него существовала большая вероятность остаться без места.

При начале набора первыми места в детские сады получают те, кто имеет определенные льготы. К льготникам в стране относятся дети военнослужащих и первоочередники, то есть дети, законные представители которых являются инвалидами либо дети-сироты или оставшиеся без попечения родителей, дети из многодетных семей, а также дети с особыми образовательными потребностями. Данные льготы должны быть подтверждены соответствующими документами.

В случае, если родители, у которых были льготы, или те, чья очередь подошла, не выбрали детский сад и не получили направление в течение трех рабочих дней, то их место будет доступно всем очередникам этого возраста. Заявитель же, не выбравший сад, остается в очереди.

Сейчас при распределении мест в электронном формате на портале работают правила «Кто успел, тот и съел» и «Кто информирован, тот и вооружен». Так, если льготники и те, к кому подошла очередь, как мы уже упоминали выше, не выбрали детский сад, или просто по каким-то обстоятельствам к моменту подхода своей очереди передумали отдавать ребенка в сад, то все остальные заявители вне зависимости от своей очередности могут выбрать свободные места, которые есть в конкретный период.

После того, как вы выбрали детский сад, вам нужно с полученным направлением прийти в дошкольное учреждение в течение пяти рабочих дней, а сотрудникам учреждения необходимо отметить ваш приход на электронном портале. Если заявитель не сделает этого, то направление будет аннулировано и ребенок будет направлен в стоп-лист на срок 10 рабочих дней – в это время возможность получения направления будет заблокирована. После того, как ее разблокируют, родители могут получить направление только при наличии свободных мест в дошкольных организациях.

В целом новая система позволяет получить место в детском саду без взносов и подарков – главное, заранее поставить ребенка в очередь, быть информированным о сроках комплектации групп и бдительно караулить освободившиеся места на портале.

Какие затраты вас ждут?

Автор Ana Blazic Pavlovic.jpg

Сейчас в государственных детских садах Казахстана родители оплачивают 100% затрат на питание, бесплатное питание предоставляется только детям с ограниченными возможностями.

Средняя цена дня нахождения в детсаду в марте 2019 года в Казахстане составляла 812 тенге. За месяц среднестатистическим казахстанцам, при условии 20 рабочих дней, нужно заплатить за нахождение своего малыша в саду 16 240 тенге.

Самая дорогая стоимость одного дня в детском учреждении в Нур-Султане (ранее Астана) и Алматы. Так, в Нур-Султане цена за один день в садике составляла 1940 тенге, в Алматы – 1686 тенге.

В Актау эта сумма заметно ниже – 1042 тенге, а в Шымкенте – 986 тенге.

Самыми недорогими услугами дошкольных организаций могут похвастаться жители Кызылорды, Тараза и Туркестана: стоимость дня в детсаду в Кызылорде – 608 тенге, в Таразе – 518 тенге и в Туркестане – 325 тенге.

Еще три года назад родители-алматинцы должны были оплачивать порядка 33 720 тенге в месяц за каждого ребенка, посещающего детсад. Но с февраля 2016 года алматинцам снизили месячную стоимость оплаты почти в два раза – и на тот момент средняя оплата должна была составлять не более 15 тыс. тенге и учитывала только затраты на питание ребенка.

В целом стоимость посещения детского сада в Казахстане можно назвать приемлемой, но количество ДДО и мест в них все же оставляет желать лучшего.ДС_Монтажная область 1.jpg

Фото в тексте: Shutterstock

Рейтинг прозрачности крупнейших компаний Казахстана

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Вопрос дня

Архив опросов

Депозиты в какой валюте вы предпочитаете?

Варианты

d1fHAmG5BPI.jpg

Цифра дня

Более 7 млн
тенге
получит из бюджета каждый кандидат в президенты РК на агитацию

Цитата дня

Сегодня я выступаю перед вами не в качестве президента страны: ради интересов страны и народа я принял непростое, но продуманное решение о прекращении своих президентских полномочий… Вся моя работа будет заключена в том, чтобы поддержать деятельность нового президента и обеспечить транзит в спокойной обстановке и продолжать ту работу, которую мы начали

Нурсултан Назарбаев
экс-президент Республики Казахстан

Спецпроекты

Рейтинг прозрачности крупнейших компаний Казахстана

Рейтинг прозрачности крупнейших компаний Казахстана

Биржевой навигатор от Freedom Finance

Биржевой навигатор от Freedom Finance


KAZATOMPROM - IPO уранового гиганта
Новый Курс - все о мире инвестиций

Новый Курс - все о мире инвестиций
Новый Курс - все о мире инвестиций

Home Credit Bank

Home Credit Bank