489 просмотров

Налоговый комитет Узбекистана планирует провести ребрендинг

При этом название ведомства меняться не будет

Фото: Shutterstock.com

Государственный налоговый комитет (ГНК) Узбекистана планирует сменить название и улучшить отношения c налогоплательщиками. Об этом сообщило издание Togri.uz со ссылкой на заместителя председателя ГНК Абдуллу Азизова.

По словам Азизова, «сейчас все считают налоговый комитет жестким, наказывающим органом. Но руководство комитета поставило перед собой цель – провести ребрендинг комитета. Впредь он должен добиться ассоциации с органом, который консультирует и помогает налогоплательщику, а не преследует и наказывает его. Если налогоплательщик допустил ошибку, комитет должен помогать с ее исправлением».

Зампред ГНК считает, что между налоговым комитетом и бизнесом должны быть дружественные отношения. Комитет планирует достичь этой цели путем снижения влияния человеческого фактора в процессе налогообложения и налогового контроля.

Для этого планируется внедрить технологию «machine learning», которая исходя из алгоритмов налоговых поступлений будет выявлять аномалии в налоговых поступлениях и автоматически информировать налогоплательщиков, направляя им сообщения в личный кабинет.

Как сообщили «Курсиву» в пресс-службе ГНК, рассматривается вопрос изменения логотипа ведомства, а вот название меняться не будет. О точных сроках проведения ребрендинга ничего не сообщается.

Напомним, что в июне 2018 года Налоговый комитет Узбекистана уволил 1245 сотрудников после упразднения Главного управления профилактики правонарушений в сфере розничной торговли и оказания услуг и его территориальных подразделений.

В соответствии с прошлогодним постановлением президента Узбекистана «О мерах по коренному совершенствованию деятельности органов государственной налоговой службы», органы государственной налоговой службы должны быть преобразованы в сервисно-ориентированную службу путем создания их нового имиджа в качестве бизнес-партнера и консультанта для налогоплательщиков. По последним данным, число сотрудников ГНК составляет более 11,9 тыс. человек.

banner_wsj.gif

82 просмотра

Атаулы әлеуметтік көмекті алуға онлайн қалай өтініш беруге болады?

Бұдан былай әлеуметтік жәрдемақыны egov арқылы алуға мүмкіндік бар

Фото:shutterstock.com

Елімізде әлеуметтік аз қамтылған отбасыларға тағайындалған атаулы әлеуметтік көмекті (АӘК) алу үшін ендігі кезекте онлайн өтініш қалдыру мүмкіндігі бар. Бұл азаматтардың уақытын үнемдеп, тиімділікті арттырады. Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі мемлекеттік мекемелерде адамдардың көптеп жиналуын болдырмау және коронавирус инфекциясын жұқтыру қаупін азайту мақсатында осындай қадамға барып отыр. 

    Министрлік мәліметінше, әкімдіктер мен халықты жұмыспен қамту орталықтарына жүгінетін азаматтар үшін алфавиттік тәртіппен өтініш беру графигі көзделген.

«Халықтың жаппай шоғырлануын болдырмау үшін Еңбекмині мемлекеттік инстанцияларға тиісті ұсыныс берді. Сондай-ақ, III тоқсанда АӘК тағайындау мерзімі ұзартылмайды. Айта кетейік, I тоқсандағы атаулы әлеуметтік көмек алушыларға сол кезде төтенше жағдай режимінің әрекет етуіне байланысты төлемдер тағайындау мерзімі ұзартылған болатын» делінген ведомство хабарламасында.

    2020 жылдың алғашқы бес айында АӘК-ті 122,3 мың отбасы алған. Бұл дегеніңіз 629,9 мың адам қаржылық қолдауды сезіне алды дегенді аңғартады. Әлеуметтік топтама аясында 1-6 жас аралығындағы балалар азық-түлік және тұрмыстық химия тауарлар жиынтығымен қамтамасыз етіледі. Сонымен қатар 6-18 жас аралығындағы балаларға мектепте ыстық тамақ, оқу құралдары және мектеп киімдері беріледі. Ал осы санаттағы балаларды жол жүру ақысы да мемлекет есебінен төленбек. 

  1. АӘК-ке онлайн өтініш беру үшін egov.kz порталына ЭЦҚ кілт арқылы кіру қажет. Кірген соң оң жақ бұрыштағы батырманы басып, «Электронды өтініштерді» таңдау керек. 
  2. Әрі қарай «Онлайн тапсырыс беруге» өтесіз. 
  3. Өтініш беруші жеке кабинеті арқылы кіріп, «құру» батырмасын басады. 
  4. Содан кейін арнайы бет ашылып, өтініш беруші толтыруы тиіс жолақтар пайда болады. Ол жерде әлеуметтік төлемақы алудан үмітті кісі өзінің жеке деректерін (аймақ, мекен-жайы, телефоны, т.б. мәліметтері) енгізеді. Өтініш толтыру кезінде «мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек» нұсқасын таңдау керек. 
  5. Сонымен қатар құжаттардың фотосуреті немесе сканерлі көшірмелерін де қоса ұсыну маңызды саналады. Қажетті тізімді «Қажетті құжаттар тізімі» сілтемесіне өту арқылы көре аласыз. Барлығы дұрыс толтырылғаннан кейін екінші қадамға өтесіз.
  6. Ол жерде сертификатты таңдау (ЭЦҚ кілт) қажет болады. «Сертификатты таңдау» батырмасын басып, өзіңіз арнайы папкаға сақтаған «RSA…» деп басталатын файлды орналастырасыз. Одан соң парольді жазасыз. Әрі қарай сіздің сұранысыңыз тиісті мекемеге жолданып, қарастырылатын болады. 

Еске сала кетейік, осы жылдың III тоқсанында мемлекетке өтініш жолдамай-ақ АӘК алуға мүмкіндік бар. Яғни, II тоқсанда осы әлеуметтік көмекті алған азаматтардың отбасындағы орташа табыс өңірлік ең төменгі күнкөріс деңгейінің 70 пайызынан аспайтын болса онда III тоқсанда көмек автоматты түрде тағайындалады. 

Ал азаматтар ЭЦҚ кілтін ашу бойынша мына сілтемеге өтіп, таныса алады. 
 

banner_wsj.gif

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_uz_banner_240x400.jpg