Перейти к основному содержанию
5647 просмотров

Названы самые востребованные профессии на рынке труда столицы

В Центр занятости населения города Нур-Султан обратились более 5 тыс. человек

Фото: Shutterstock

В список самых востребованных профессий Нур-Султана по-прежнему входят слесарь-сантехник, машинист крана, мастер по маникюру, пекарь, швея, электрогазосварщик, повар и кондитер. 

Среди новых – воспитатель дошкольных организаций, менеджер (в торговле), специалист в сфере кибербезопасности, анимации и видеографики и массажист. При этом обязательным требованием для последних является наличие медицинского образования.

Как сообщили в пресс-службе Управления занятости города, на 19 июня в Центр занятости населения города Нур-Султан обратились более 5 тыс. человек. На базе Центра состоят на учете более 3 тыс. человек. Из них 2309 женщин, 1451 – мужчин. С начала года через центр 2698 человек нашли работу. Из них 92 – социальные рабочие места, общественная работа – 1792. А на постоянную работу устроились 814 человек.

Развеяли в Центре и досужее рассуждение о «недостойных зарплатах» в предлагаемых ими вакансиях: на данный момент в центре занятости имеется более 7 тыс. свободных вакантных мест. В 58% из них заработная плата составляет более 100 тыс. тенге.

В рамках реализации Программы развития продуктивной занятости и массового предпринимательства на 2017–2021 гг. «Еңбек» КГУ «Центр занятости населения акимата города Нур-Султан» организовано краткосрочное профессиональное обучение для безработных граждан.

Во время обучения выплачивается ежемесячно стипендия (16 759 тенге). После успешного завершения обучения выдается свидетельство. Молодежную практику проходят 433 человека, курсы обучения – 238 человек.

banner_wsj.gif

200 просмотров

Мессенджер мәдениетін сақтайсыз ба?

Түнде жазатын және үзік-үзік аудио жолдайтын жандарға 6 кеңес

Фото:shutterstock.com

Ағайын арасында аман-саулық сұрасудан бастап, іскерлік келіссөздердің өзі мессенджерлер арқылы жүргізіліп жатады. Қолға қалам алып, хат жолдауды айтпағанда, электронды пошта арқылы жауап күтетіндер де аз. Біле білсеңіз, лезде байланыстыратын мессенджерлердің мәдениеті бар. Бүгін іскерлік мақсаттағы хат алмасу мәдениетіне қатысты айтар алты кеңесіміз бар. 

1. Сауатты жазуға тырысыңыз. Қазақша жазатын болсаңыз, міндетті түрде қазақша пернетақта орнатқан жөн. Қарапайым ғана мысал: «салем, калайсын» дегеннен гөрі «сәлем, қалайсың?» деген мәтін жақсырақ қабылданады. Тыныс белгілерінің дұрыс қойылуы, сөздердің орфографиясы маңызды. Мәтінді түгелдей бас әріппен жазуға әдеттенбеніңіз. Әлеуметтік желіде caps lock — айқайлап сөйлегеннің синонимі саналады. 

2. Сабыр сақтаңыз. Қызбалықпен қатты кетуіңіз мүмкін болса, бүкіл эмоцияңызды лық еткізуден сақ болған дұрыс. Әрине, қазір жолданған хатты екі жақтың чатынан да өшіріп тастау функциясы бар. Бірақ ұстамды болған жақсырақ. Хатты жіберерде де, ол жазғаныңызға жауап күткенде де сабыр керек. Кейбірі хаттың оқылғанын жасырып қояды. Ондайда оқыған-оқымағанын білмей дал боласыз. Сондай жағдайда бірнеше сағаттан соң сыпайы түрде есіне салсаңыз болады. Ал егер хатты оқыған болса, оның уақыты болмай жатқанын білдіруі мүмкін. Қайта-қайта мазалай берген ыңғайсыз. Айтпақшы, кейбірі мессенджерге жауап беруден гөрі қоңырау шалғанды жақсы көреді. Мұның керісінше типажы да барын ескеріңіз. Сонымен бірге, хат қабылдаушы тарап болсаңыз, жауап бергеніңіз жөн. Тіпті ұсынысын қабылдағыңыз келмесе де, хатты алғаныңызды және көзқарасыңызды ашық айтыңыз. Елемей, үнсіздікпен құтылып кету — әсте жақсы әдіс емес. 

3. Хат жазу уақыты. Ет-жақындармен тәуліктің қай кезінде болсын сөйлесе беру қалыпты. Ал шаруамен жазғанда, сағат қараған артық болмайды. Өйткені шырт ұйқыда жатқан адам интернетті өшірмеген болса, хабарламадан оянып кетуі мүмкін. Түнгі оннан кейін мазалауға әуес болмаңыз. Түнгі уақыттан бөлек, демалыс күнінде де жұмыс бойынша хабарласқан кей адамға ұнамауы мүмкін. Ақыры жазған болсаңыз, алдымен амандасып, артынша мазалағаныңыз үшін кешірім сұрауыңыз қажет. Барынша сыпайы болсаңыз, жағымды жауап алу мүмкіндігі арта түседі. 

4. Аудио, фото, видео жолдау. Бас салып дауыстық хабарлама жіберген жөн болмайды. Кей адамдардың аудионы мүлдем тыңдамайтын әдеті бар. Іскерлік мақсат болса, барынша мәтін дұрыс. Егер шаруаңыз ұзақ болса, web нұсқасын қолдану арқылы компьютерден теріңіз. Тексеруге, тез жазуға мүмкіндік көбірек. Мәтін жазу мүлдем мүмкін болмаса, алдымен рұқсат алыңыз. Содан соң ғана жолдайсыз. Тым ұзақ болмасын. Ойыңызды жинақтап, бірінші ойланып алыңыз. «Імм», «анау не ғой» сынды сөздер мен ұзақ паузалардан қашыңыз. Нақтылық керек. Бәрін бір аудиоға сыйғыңыз. 5-10 секундтық он аудиоға қарағанда екі минуттық біреуі абзал. Бірақ минуттан асыруға әдеттенбегеніңіз өзіңізге жақсы. Даусыңыз жаңғырмайтын, тыныш жерде жазыңыз. Ал фото мен видеоға келсек, спам және фейк ақпараттарды бөлісуге құмар болмаңыз. Интернет дамыған заманда сіздің «Айт құтты болсын» деген суретіңізді сұхбаттасушыңыз әлдеқашан әрі әлдекімнен көріп қойған болуы бек мүмкін.   

5. Неге мәтін түрінде жазған дұрысырақ? Есте сақтауға оңай. Хатты ашып оқу үшін құлаққап іздеп қажет емес. Керек кезде кілтсөз арқылы іздеп табуға болады.  

6. Сақ болыңыз. Басында сабырлы болуыңыз керегін ескерттік. Біреудің аудиосын қателесіп басқа чатқа жіберіп қоюыңыз мүмкін. Болмаса сізбен айтылған әңгіменің скриншоты жасалып, үшінші адам хабардар болуы да ғажап емес. Тек іскерлік мақсатта ғана емес, жалпы диджитал этикет бойынша мәдениет сақтап, барынша сақ болғаныңыз жөн.  
 

banner_wsj.gif

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_kaz.png