Перейти к основному содержанию

kursiv_in_telegram.JPG


1 просмотр

Қазақстандағы люкс отельдер қанша тұрады?

Бұл нарықтың өзгешелігі қандай?

Фото: Shutterstock

Алматыда жыл басында Novotel ашылса, жаздың ортасында бес жұлдызды Double Tree by Hilton техникалық тұрғыда іске қосылып, сондай-ақ бес жұлдызды Kempinski қонақүйінің құрылысы жүріп жатыр. 

Scot Holland|CBRE сарапшылары Алматы мен Нұр-Сұлтан қалаларында Holyday Inn Express брендінің отельдері және бұрынғы «Жетісу» қонақ үйінің орнында құрылыс жүріп жатқанын айтады. Бұл жерде қандай бренд орналасатыны әзірге белгісіз.

Ең танымалын таңда 

Статистика комитетінің деректеріне сүйенсек, былтыр 1 миллионнан астам қонақ 3*, 4* және 5* жұлдызды, бренд қонақ үйлерге тоқтаған. Аты танымал қонақ үйлерді әдетте шетелдік қонақтар таңдайды. Айталық, 2018 жылы 587 мыңнан астам шетелдік немесе қонақ үйлерге тоқтаған кісілердің 70%-ы Қазақстандағы танымал бренд қонақ үйлерді таңдаған. Бұл туристердің таңдауындағы қисын айқын: танымал бренд – сапа кепілі ретінде қабылданады, ал әйгілі халықаралық брендтермен жұмыс істейтін қонақ үйлерге тоқтау қауіпсіздік пен қарапайым қызмет деңгейіне кепілдік береді.

Қазіргі кезде бренд қонақ үйлердің 90 пайызы Алматы мен Нұр-Сұлтан қалаларында орналасқан. Ел астанасы люкс қонақ үйлердің саны бойынша көш бастап тұр. «Жекеменшікті бағалау» ЖШС сараптамалық қызметінің сәуір айында жүргізген зерттеуіндегі мәліметтер осындай. Қазір Нұр-Сұлтан қаласында Marriot, Hilton, Rixos, Radisson SAS, Accor сияқты ірі қонақ үй операторларының 12 желілік қонақ үйі орналасқан. Компания зерттеуінде көрсетілгендей, бұл қонақ үйлерде  2393 номер бар, ол қаладағы бүкіл қонақ үй номерлерінің 25 пайызын құрайды. Желілік отельдердің 45 пайызы 5 жұлдызды болса, ал 4 жұлдызды және 3 жұлдызды қонақ үйлер, сәйкесінше 40 және 10 пайызды құрайды.

Сарапшылардың бағамдауынша, қазіргі кезде люкс қонақ үйлерге қаржы салғысы келетін инвесторларды көбіне 3 және 4 жұлдызды қонақ үйлердің жобасы қызықтырады. «Әзірге біз инвесторлар тарапынан 5 жұлдызды қонақ үйлерге деген қызығушылық байқап отырған жоқпыз, олар көбінесе жұлдызы аздау отельдердің жобасын таңдағанды жөн көреді. 5  жұлдызды қонақ үйлерге түрлі саммит, конференцияларда, ірі көрме өткенде ғана қонақ көп тоқтайды. Ал 3 және 4 жұлдызды қонақүйлердің бағасы біршама қолжетімді болғандықтан, ондағы бөлмелер бос тұрмайды», – деп тұжырымдайды Scot Holland|CBRE өкілдері. 

Бұндай жобаларға салынған инвестиция көлемі көбіне құпия болып қалады, ал танымал бренд атауын алған қонақ үйді бірнеше  адам иеленуі мүмкін, өйткені халыралық басқарудан гөрі арзандау түсетіндіктен, әріптестік франшиза негізінде ұйымдастырылады. Танымал қонақүйлердің Қазақстанда жұмыс істеу шарттары мен қағидаттары туралы бренд отельдердің өкілдері «Курсивпен» бөлісті. 

The Ritz-Carlton 

Қазақстанда The Ritz-Carlton люкс қонақ үйі екеу: Алматы және Нұр-Сұлтанда орналасқан. The Ritz-Carlton бренді франшиза бермейді, қонақ үйді тікелей өзі басқарады. Аталмыш отельге салынған инвестиция көлемі жарияланбады, дегенмен ашық дереккөздерден аталмыш қонақ үй негізгі бөлігі болып табылатын Esentai Park жобасына 1,5 млрд жұмсалғаны белгілі. The Ritz-Carlton желісінің Қазақстанға келуіне жеке инвесторлар себеп болған.
 
Қазіргі кезде Алматыдағы The Ritz-Carlton отелінің көрсеткіштері жаман емес, оның толымдылығы 70 пайызды құрайды. Қонақтардың 90 пайызы қызмет бабымен келсе, тек 10 пайызының басты мақсаты демалыс болған. Отель сайтында көрсетілген бағаға сүйенсек, ең қарапайым бөлме құны 100 мың теңгеден басталып, президенттік люкс бөлмелерінің бағасы 3,5 миллион теңгеге жетеді. 

«Қаржылық модель әр отельдің басымдық берген, өзі жұмыс істейтін нарығына байланысты өзгереді. Люкс сегментінде инвестицияның тікелей қайтарылымы емес, әлемдік брендтің осы қалада және белгілі бір жерде орналасуы көптеген факторларға: жылжымайтын мүлік пен жер бағасына, тұтынушылардың сенімі мен жоғары табысты қоғам өкілдерін тартуға экономикалық тұрғыда жағымды әсер етеді»,– деп атап өтті The Ritz-Carlton Almaty өкілдері.

Ал The Ritz-Carlton Astana инвесторы «Верный Капиталға» 430 миллион долларға түскен. Аталмыш брендтің Алматыдағы қонақ үйімен салыстырғанда, бұл жердегі баға біршама арзандау. Қонақ үй сайтында көрсетілген баға бойынша, ең арзан номер 77 мың теңге тұрады. 

Қонақ үй өкілдерінің айтуынша, елордалық The Ritz-Carlton ғимаратының бірнеше ерекшелігі бар. Мәселен, панорамалық терезелер бүкіл аймақтың 90%-ын табиғи күн сәулесімен қамтамасыз етеді, ал сауда үйі, Mökki мейрамханасы және SPA орталығының төбесінде үш түрлі, жеуге жарамды шөп өсіріледі. Оларды суару үшін жаңбыр суы пайдаланылады. Жаңбыр суы танкерге жиналып, онда сүзгіден өтіп, тазаланады да, содан кейін тамшылатып суару жүйесіне түседі. Бұнда өскен көкшөпті қонақүй аспазы тамаққа қосады. Қонақ үй өкілдері: «Әзірге бұл маусымдық шешім, бірақ  болашақта жылыжай салуды қолға алғымыз келеді. Шатырда тағамдық аскөктерден бөлек, түрлі гүлдер  өседі. Шатырдың әйнегінде арнайы жылыту жүйесі бар, сондықтан жауған қар тез еріп, суаруға қажетті су жиналатын танкерге түседі».

Hilton

Әлемдегі ең ірі қонақ үй корпорациясының отельдері көбіне Нұр-Сұлтан қаласында орналасқан. Қалада түрлі деңгейдегі 3 қонақ үй жұмыс істейді: Hilton Astana, Hilton Garden Inn Astana және Hampton by Hilton. Маусым айында Алматыдағы қонақ үйі техникалық тұрғыда іске қосылды. Досмұхамедов көшесінде орналасқан Double Tree by Hilton қонақ үйі қазір қонақтарды қабылдап жатыр. 

Аталмыш нысан құрылысын «Абли-Құрылыс» компаниясы жүргізген. Инвестиция көлемі 6 миллиард теңгеден асады. Бұл жобаға мемлекет «Бизнестің жол картасы – 2020» бағдарламасы аясында субсидия бөлген. «Абли-Құрылыс» шілде айының соңында қонақ үй қызметкерлерін жұмысқа алып жатты.  

Апарт-отель YE’S

Қазақстанға аты танымал брендтер ғана емес, жаңадан құрылған желілер де келіп жатыр. Мәселен, Нұр-Сұлтан қаласында ресейлік YE’S желісінің алғашқы қонақүйінің құрылысы басталды. Бұл – негізі 2011 жылы қаланған, бөлек қонақ үйлер тізбегі. Апарт-формат – жеке пәтерлері бар тұрғын үй кешені, оларда қонақүйге тән элементтер болады (қызмет көрсету столы, тіркеу жүйесі және т.б.). Жобаны KazCapital Invest компаниясы қаржыландыруда, салынған инвестиция көлемі шамамен $ 50 млн құрайды. Сондай-ақ, Алматыда да екінші YE`S қонақ үйі салынуы мүмкін.

Елде желілік қонақ үйлердің болуы – мемлекеттің инвестициялық тартымдылығының көрсеткіші, сондықтан билік Қазақстанда осындай қонақ үйлердің көбеюіне мүдделі. Ал инвестор үшін халықаралық брендтегі қонақ үй –төмен тәуекел, нысанды сату немесе банктік несие алуда артықшылық береді. Ақырында, желілік қонақ үйлер дағдарыс кезінде, өзгелермен салыстырғанда, біршама тұрақты екенін дәлелдеген. Оған себеп –бейілді клиенттер мен  корпоративті туристердің тарапынан болатын тұрақты және орнықты сұраныс.
 
Қазақстан қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығының маркетологы Татьяна Ходоровскаяның айтуынша, қонақ үй бизнесіндегі шығынның өтелуі үшін 15-17 жыл кетеді.

«Қонақ үй – бұл ұзақ мерзімді инвестиция. Әрине, қаржы салған инвестор аз уақыттың, айталық, 5 жылдың ішінде қаржысын қайтарып алуға талпынып жатқанын байқаймыз. Бірақ бұлай болуы мүмкін емес, шығынның өтемділік мерзімін ескеру қажет»,– деп түйіндейді маман.


1667 просмотров

Kcell начал продавать телефоны через собственный маркет-плейс

Компания усиливает позиции на розничном рынке

Фото: Shutterstock

Казахстанский рынок телекома находится в интересной ситуации: впервые за много лет – с 1999 года, когда в стране появились первые GSM-операторы –  отрасль испытала серьезные изменения в расстановке сил.

Речь идет о покупке «Казахтелекомом» оператора Kcell. Сделка сопровождалась яркими публичными дебатами операторов, общественных организаций и наблюдателей о целесообразности покупки. Тем не менее сделка состоялась. И Beeline, и Kcell, и Tele2 сегодня являются лидерами в том или ином сегменте бизнеса, однако абсолютного лидера пока нет – это новая парадигма, в которой живут игроки рынка. О том, как меняется Kcell в компании нового основного акционера – АО «Казахтелеком», – рассказал главный исполнительный директор АО «Кселл» (бренд Kcell) Каспарс Кукелис.

Дизайн без названия (1)_0.png

– Каспарс, еще во время сделки часто упоминался эффект синергии от того, что Kcell получает возможности своего нового основного акционера АО «Казахтелеком». Бизнес любит планы, но живет все-таки цифрами. Расскажите о последних финансовых показателях АО.

– Синергия есть потенциальная, сейчас объемы сотрудничества пока сильно не влияют  на наши показатели. При этом хочу обратить внимание, что мы - единственный сотовый оператор в Казахстане, кто делает полное раскрытие своих финансовых показателей. Последние итоги – за III квартал 2019 года: чистый объем продаж компании вырос на 6,1% и составил более 41 млрд тенге. Доход от услуг увеличился на 8,4%, до 36,2 млрд тенге. По другим основным финансовым показателям мы также в «зеленой зоне»: услуги голосовой связи выросли на 2,7%, доход компании в корпоративном сегменте увеличился на 18,1%, а доход от услуг передачи данных вырос на 18,6%, почти до 13,5 млрд тенге.

В последнем квартальном отчете Kcell мы отмечаем, что количество проданных нами девайсов продолжает расти, однако доход от реализации мобильных устройств в денежном выражении снизился на 8,2%, до 4,9 млрд тенге. Произошло это из-за расширения линейки предложений и усиления позиций Kcell в среднем ценовом сегменте, компенсирующем снижение спроса в премиальном. В итоге чистая прибыль общества выросла до 10,9 млрд тенге. За последние несколько лет компания падала в выручке со 185 млрд тенге до ниже 150 млрд. Сегодня мы на пути к возвращению некогда сильных позиций.

– Как и где оптимизировались?

– Расходы на маркетинг сократились на 40%, до 500 млн тенге, общие и административные уменьшились почти на треть, до 2,2 млрд тенге. На 4,5% (до 27,4 млрд тенге) снизилась себестоимость продаж.

dsgerhg45g.png

– А что у вас происходит с базой абонентов и какова у вас динамика по среднему доходу на одного активного абонента (ARPU)?

–  Этот показатель у нас растет: если в июле – сентябре 2018 года ARPU у нас была 1 189 тенге, то за июль – сентябрь 2019 года – уже 1 415 тенге. Это вовсе не рост стоимости обслуживания – для большинства абонентов ничего не изменилось. На сегодня у нас 8,44 млн абонентов.

Сегодня мы не занимаемся привлечением абонентов с предсказуемым коротким сроком жизни в компании. К примеру, таких, которые тратят до 200 тенге в месяц. Их доля в Kcell ранее была заметной, сейчас убывает, что позитивно влияет на среднее значение по каждому абоненту, соответственно – на рост ARPU.

Низкомаржинальные абоненты с одинаковой частотой прибывают и выбывают – покупают симки из-за бонусов или пакетов для первых пользователей. Если у него трафика хватает на неделю, то у одного человека в год теоретически быть может 52 сим-карты. Это, конечно, экстремальный пример, но и такое бывает. Много этого «ротационного трафика» в торговле: когда человек продает что-то крупное и не хочет показывать основной номер, то покупает новую сим-карту, с которой потом легко расстается.

– Некоторые ваши абоненты в частных беседах говорят, что связь у Kcell ухудшается. Наследие прошлого?

– В настоящее время ведутся проектные работы по улучшению нашей сети. Планирование, бюджетирование, заказ оборудования, его производство, доставка, установка, тестирование.… Это свойство всего телеком-сектора последних 15 лет – когда ожидания растут быстрее, чем за этим поспевает качество сетей. Посмотрите на международную статистику удовлетворенности абонентов мировых брендов – она показывает снижение лояльности, несмотря на то, что физические сети постоянно строятся, и все больше новых технологий задействуется во всех процессах отрасли.

– Вы активно продвигаете свой новый онлайн-магазин. На сайте написано, что оформить заказ могут абоненты Kcell и Аctiv. Одобрение заявки на рассрочку телефона происходит в течение нескольких минут. Расскажите об этом подробнее.

– Начну с того, что растет потребление, при этом роль сотового телефона в жизни человека усиливается и уже занимает в ней заметное место. Порой мы видим свой мобильный телефон чаще, чем близких нам людей.

Далее. Около 80% казахстанцев покупают сотовый телефон в кредит или в рассрочку. Для многих покупателей это одна из основных покупок в году. То есть это маржинальный поток спроса с серьезным потенциалом роста. Чтобы продавать больше телефонов, можно было бы увеличить физические точки продаж. Однако сегодня вряд ли кто-то сможет убедить инвесторов в необходимости расширения сети оффлайн-магазинов. Поэтому мы пошли в онлайн.

Соглашусь с тем, что в какой-то момент компания упустила эту возможность. Хотя у Kcell весьма зрелая собственная скоринговая система и антифрод, которые не уступают большинству систем казахстанских банков. У нас почти 8,5 млн абонентов, которых мы уже знаем: как долго они у нас в компании, какие траты в месяц и другое. Это движение на внутреннем потенциале нашей абонентской базы. Правда, есть определенная специфика скоринга по переносу из оффлайна в онлайн.

– Пример можете привести?

– Разумеется, нет. Наш откровенный разговор о логике нашего скоринга станет настольной книгой для мошенников.

– Что предлагаете в своем онлайн-магазине?

– Контрактные телефоны – когда сам аппарат вы покупаете уже с контрактом по связи и с дополнительными гаджетами типа powerbank. Покупку можно забрать самому, а можно дождаться, когда вам ее привезут – доставка курьером от 90 минут в 18 крупных городах Казахстана.

– Когда сможем услышать о новой стратегии развития компании?

– Пока ничего обещать не могу, но надеюсь, что в первом квартале следующего 2020 года мы, возможно, сможем поделиться с общественностью нашими планами. Ничего обещать не могу – мы публичная компания.

hgrfgh.jpg

21_11_240.gif

 
 

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

duster-kaptur_240x400.gif

 

Цифра дня

64-е
место
занял Казахстан по скорости фиксированного интернета в мире

Цитата дня

Популизм – это политика посредственности. Я не раздаю пустых обещаний. Я - человек конкретных дел. Я буду твердо проводить в жизнь свою программу реформ.

Касым-Жомарт Токаев
президент Республики Казахстан

Спецпроекты

Рейтинг прозрачности крупнейших компаний Казахстана

Рейтинг прозрачности крупнейших компаний Казахстана

Биржевой навигатор от Freedom Finance

Биржевой навигатор от Freedom Finance


KAZATOMPROM - IPO уранового гиганта
Новый Курс - все о мире инвестиций

Банк Хоум Кредит

Home Credit Bank

Вы - главная инвест-идея

Home Credit Bank


Новый Курс - все о мире инвестиций
Новый Курс - все о мире инвестиций