Перейти к основному содержанию
2513 просмотров

Реконструкцию моста через Иртыш за 10,3 миллиардов завершат до октября

В процессе реализации стоимость проекта выросла на 4 млрд тенге

фото: ТОО «Мостостроительный отряд № 25 им. Рязанова А.»

Подрядчики, занимающиеся реконструкцией моста через Иртыш в Усть-Каменогорске, сообщили Kursiv, что планируют сдать объект до октября 2019 года. Строители пояснили, почему им понадобилось пять лет, чтобы выполнить все пожелания заказчика.

По информации директора ТОО «Мостостроительный отряд № 25 им. Рязанова А.» Тимура Накусова, на объекте выполнены более 90% всех работ. В планах строителей завершить реконструкцию в ближайшие месяцы.

«По договору мы должны сдать объект до конца года, но ставим для себя крайний срок – октябрь, - пояснил господин Накусов. – Остались работы по дорожному покрытию и обустройству правого и левого берега».

Проект реконструкции моста через Иртыш – один из масштабных в ВКО. Его реализация стартовала еще в 2014 году. Планировалось сдать объект в 2016.

Как поясняет подрядчик, причины увеличения срока в том, что проект корректировался в процессе работы. Подтверждает это и представитель заказчика. По данным руководителя отдела ЖКХ, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Усть-Каменогорска Еркына Турарова, первоначальный вариант предполагал только замену аварийного пролета. В итоге же было решено провести уширение моста, увеличив проезжую часть с 6 до 8 полос.

Итог корректировки проекта – увеличение его стоимости с 6,2 до 10,3 млрд тенге. Подрядчик подчеркивает, что за время работы его компания дважды проходила проверку внутреннего государственного аудита, замечаний по целевому использованию, по его словам, не было.

«Уникальность этого проекта в том, что во время работ было сохранено движение по мосту, - отмечает Тимур Накусов. – Причем изначально проектной документацией это не предусматривалось. Но такое пожелание высказал заказчик, и мы пошли на встречу, использовав свои технические наработки».

По данным директора ТОО, на объекте работают 60 строителей, кроме того привлечены более 3 субподрядных организаций. Объем финансирования этого года – 646 млн тенге.

banner_wsj.gif

Жеңілдетілген автонесие беру бағдарламасы бойынша қаржының басым бөлігін Ресей банктерінің еншілес ұйымдары алған

ҚДБ алтыншы транш аясында бөлген 20 млрд қаржының үштен бір бөлігі солардың еншісінде

Фото: Depositphotos/keleny

«Қазақстанның Даму Банкі»  жеңілдікпен автокредит беру бағдарламасын қаржыландыру мақсатында банктерге 20 млрд теңге кезекті транш жіберген. 

Қазақстанның даму банкі өз кезегінде бұл қаржыны облигацияларын шығару арқылы Ұлттық банктің еншілес ұйымы – Қазақстан тұрақтылық қорынан қарызға алған. Ал екінші деңгейлі банктер осы қаржыны халыққа 4 пайыз мөлшерлемемен автонесие ретінде беруі тиіс. Бұл бағдарлама бойынша алынатын көлік құны 15 миллион теңгеден аспауы керек. Несие 7 жылға беріледі. 

Бағдарлама бастау алған 2015 жылдан бері бұл – алтыншы транш. 6 жыл ішінде мемлекет тарапынан екінші деңгейлі банктерге 82 млрд теңге бөлінген.

«Атап айтқанда, 2015-2016 жылдары Ұлттық қордан жалпы сомасы 26 млрд теңге болатын екі транш, 2018-2019 жылдары Республикалық бюджеттен жалпы сомасы 16 млрд теңгеге екі транш, 2019-2020 жылдары ҚДБ облигацияларды шығару арқылы «Қазақстан тұрақтылық қоры» АҚ-дан 40 млрд теңгеге қарыз алуды жүзеге асырды, – делінген хабарламада. 

20 жылға есептелген бағдарлама бойынша кредит беру револьверлік сипатқа ие: берілген несиені өтеуден түсетін төлемдер жаңа қарыз беруге бағытталады. 

«Осындай қайта игерудің арқасында қазақстандықтар жеңілдікті шартымен жалпы сомасы 98 219 млн теңгеге 20 629 отандық автокөлік сатып алды»,-деп нақтылайды Қазақстан даму банкі.

Бағдарлама бойынша сатып алынатын көліктердің орташа құны 4,7 млн теңгеден аспайды. 

Жеңілдетілген автонесие беру бағдарламасына қазақстандық екі автоөндіруші –  «СарыарқаАвтоПром» ЖШС және «Азия Авто» АҚ қатысып жатыр.  Автонесие алушыларға осы кәсіпорындар шығарған автомобильдер, «JAC», «Chevrolet», «Ravon», «УАЗ», «Hyundai», «Kia», «Skoda», «LADA» сияқты брендтердің 42 моделі ұсынылған.

Алтыншы транш аясында бөлінген 20 млрд теңгенің 13 млрд теңгесі Ресей банктерінің еншілес ұйымдары – «Сбербанк» АҚ  (8 млрд теңге) мен «Банк ВТБ» (Қазақстан) АҚ-на (5 млрд теңге) жіберілген. Ал «ForteBank» АҚ – 5 млрд теңге, «Қазақстан Халық Банкі» АҚ  2 млрд теңге алған.

ҚДБ сайтында жариялаған мәліметтерге сүйенсек,  бағдарлама бойынша ең жоғары лимитке Сбербанк ие, ол жеңілдетілген несие беру үшін 19,1 млрд теңге алған көрінеді. Ал екінші орында Қазақстан Халық банкі тұр – 14,1 млрд теңге, үшінші орында Еуразиялық банк – 11,1 млрд теңге, одан әрі ЦентрКредит Банкіне – 7,7 млрд теңге, ВТБ-ға – 6,5 млрд, ForteBankке – 1,64 млрд, АТФБанкке – 1,6 млрд теңге бөлінген. 

Осы орайда атын атағысы келмеген қазақстандық банктің топ-менеджері «Курсивке» берген пікірінде: «Ұлттық бағдарламалар шетелдік банктер арқылы қаржыландырылатыны қызық: яғни біз Ресейден автобөлшек сатып алу үшін ресейлік банктерге субсидия бөліп отырмыз»,- дейді.

«Қазақстанның Даму Банкі» АҚ (ҚДБ)  – Қазақстан экономикасының шикізаттық емес және инфрақұрылымдық секторларын жаңғырту мен дамыту жөніндегі ұлттық даму институты. 2001 жылы құрылған. Қызметінің негізгі бағыттары: өндірістік инфрақұрылымды және өңдеуші өнеркәсіпті дамыту, ел экономикасына сыртқы және ішкі инвестицияларды тарту және жәрдемдесу. ҚДБ үдемелі индустриялық-инновациялық даму мемлекеттік бағдарламасының (ҮИИДМБ) ірі инвестициялық операторларының бірі болып табылады. ҚДБ «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» АҚ құрылымына кіреді.

banner_wsj.gif

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_kaz.png