Перейти к основному содержанию

1 просмотр

Еңбек министрлігі ең төменгі еңбекақыны көтеруді ұсынды

Өйткені қазақстандықтардың бір бөлігінің еңбекақасы «өте төмен»

Фото: Shutterstock

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі Біржан Нұрымбетов еліміздегі ең төменгі еңбекақы көлемін көтеруді ұсынды.

«Бірінші – бұл халықтың табысы. Еліміздегі орташа еңбекақы 181 мың теңге… Біз еңбекақыны көтеруге тиіспіз. Егер мемлекеттік ұйымдар, бюджеттік ұйымдар еңбекақыны көтеретін болса, жеке сектор бойынша, біздегі реттеуші фактор – ең төменгі еңбекақы. Ол бізде 42 мың теңгені құрайды. Ал бұл өте аз», - деді ол 29-қаңтарда парламент сенатында өткен дүңгеле үстел басында.

Оның айтуынша, ТМД елдерімен салыстырғанда, Қазақстандағы ең төменгі еңбекақы сомасы тек қырғыздардағыдан ғана жқоғары, ал басқалардан артта қалып отыр.

Министр әлемдегі тәжірибеге сәйкес, ең төменгі еңбекақы мөлшері елдегі орташа еңбекақының 46-50%-н құрауға тиіс екенін атап өтті.

«Біз ең төменгі еңбекақыны көтеруге тиіспіз. Біз ол шараларды қолға алып жатырмыз. Бізде еңбекпен қамтылған 8,7 млн халық бар, олардың ішіндегі 6,5 млн адам жылына бір рет болса да жинақтаушы жүйеге (зейнетақы)  жарна төлейді. Олардың ішіндегі 1,6 млн адам 1-5 рет төлейді», - деген Нұрымбетов, сонымен бірге, көптеген кәсіпорындардың өз еңбеккерлері алдында берешегі бар екенін атап өтті.

397 просмотров

Uzbekistan Set to Buy Two More Spanish High-Speed Trains

New trains will link together the tourist centers of the country

Фото: Michael715 / Shutterstock.com

Two more high-speed Spanish-made trains might be bought by the O’zbekiston Temir Yo’llari (Uzbekistan Railroads) company.

Davron Dehkanov, deputy head of the Uzbekistani Ministry of Transportation, announced at an international press club meeting in Tashkent that the country is planning to buy two high-speed trains from Talgo in 2021.

“At the moment we are negotiating with the Spanish company. If we manage to make a deal, we can see these trains even this year, not 2021,” he said.

The agreement on the supply of Spanish AVE 250 trains was signed in 2019. In addition to two trains, the O’zbekiston Temir Yo’llari company will get four extra economy carriages as well as service equipment. This €57.5 million project is supported by the Spanish Fund for the internationalization of the company (FIEM), which provided a loan. 

High-speed Spanish Talgo trains have worked in Uzbekistan since 2011. Four trains go to Samarkand, Bukhara, Qarshi, and Shakhrisabz. As expected, this year a high-speed Afrosiyоb train will start to carriage tourists to ancient Khiva.

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

drweb_ESS_kursiv.gif