1 view

Алматыда бірінші тоқсанда машина жасау саласының қарқыны 5,6 есеге өсті

Қалада киім–кешек пен аяқ киім сатылымының өсуі байқалады

Фото:ehonews.kz

Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасының басшысы Еркебұлан Оразалин осындай пікірде. Өңірлік коммуникациялар қызметінің онлайн-брифингі барысында ол өнеркәсіп өнімінің нақты көлем индексі (НКИ) 118% — дан асқанын, ал өндіріс көлемінің үлесі 328,4 млрд.теңгеге тең екенін хабарлады. Бұл ретте машина жасау жоғары қарқынмен дамуда. Бұл көрсеткіш 5 еседен артық өскен.Бұл туралы Алматы қаласы әкімдігінің Telegram каналы хабарлады.

Онлайн-брифингте Еркебұлан Оразалин өңдеу өнеркәсібіндегі қарқынды өсім сақталып отырғанын айтты. Өңдеудің нақты көлемінің индексі 124,9%-ды (254,3 млрд теңге, үлесі — 77,4%) құрады және республикадағы ең жоғары көрсеткіш болып табылады, бұл машина жасау саласының өсуімен байланысты. Бұл көбіне «Hyundai Trans Kazakhstan» ЖШС зауытының арқасында.

Е. Оразалиннің айтуынша, полиграфиялық қызметтің 26,3%-ға («РПИК ДӘУІР» ЖШС, БФ РМК — мемлекеттік тапсырысты ұлғайту), резеңке және пластмасса бұйымдары 54%-ға («Торгстрой» ЖШС, «Техновид» ЖШС — құрылыс ұйымдарынан пластмасса және полиэтиленнен жасалған бұйымдарға тапсырыстар), өзге де металл емес минералды өнімдер 18,8%-ға («АЗМК» ЖШС, «Конкрид» ЖШС-бетон және цемент), дайын металл бұйымдары 2 есеге («Казферросталь» ЖШС, «Техновид» ЖШС — «Stynergy» — арматура), химия өнеркәсібі өнімдерінің өндірісі 24,3% («Аврора» ЖШС, «Alina Group» ЖШС» — лак-бояу өнімдеріне тапсырыстар), жеңіл өнеркәсіпке 80,6%-ға «Казлегпром» ЖШС, «Жетісу» ЖШС-жұмыс киімдеріне тапсырыстар) өскен. 

Сонымен бірге, Еркебұлан Оразалин Алматы қаласының сауда саласы жайлы да сөз етті. Бірінші тоқсанда тауар айналымы 2984,1 млрд тг құрады. Оның ішінде бөлшек саудадағы тауар айналымы 801,2 млрд тг.

 «Алматыда компьютерлер, фармөнімдер, құрылыс материалдары, автомобильдер, киім–кешек пен аяқ киім сатылымының өсуі байқалады», — дейді әкімдік басқармасының басшысы. Бұдан басқа, құрылыс материалдарын сату 5,4%-ға, автомобильдерді сату 3,3%-ға, кең ассортиментті тауарларды сату 8,7%-ға ұлғайды.

Еркебұлан Оразалиннің айтуынша, пандемия Алматыда интернет-сауданың дамуына серпін берді. Қала тұрғындары тауарларды сатып алудың осы түріне көбірек жүгінуде. Сонымен қатар, онлайн-сауда сатудың барлық салаларында — киім мен спорт тауарларынан бастап тұрмыстық техникаға немесе азық-түлікке дейін дамып келеді. Жалпы интернет арқылы сатып алудың жиілігі де өскен. Пандемия кезіндегі шектеу шаралары цифрлық трансформацияны және онлайн-сатылымға көшуді едәуір жеделдетті, тіпті бұрын офлайн сұранысқа шоғырланған кәсіпкерлер де интернет арқылы сатуда.

Сонымен қатар, Алматыда көтерме саудада, әсіресе азық-түліктік емес тауарлар саудасының өсетініне болжам жасалып отыр.

 «Қазіргі уақытта оң динамика сақталуда және сауда саласында одан әрі өсу болжануда. Өсуге әсер етудің негізгі себебі – қазіргі уақытта сауда нысандары үшін жеңілдіктердің қабылдануы, сондай-ақ киім, аяқ киім сияқты азық-түлік емес тауарларға маусымдық сұраныстың болуы. Соның негізінде бөлшек саудада 4%-дан астам, оның ішінде азық-түлік тауарлары бойынша 1,6%-ға, азық-түлік емес тауарлар бойынша 5,2%-ға өсім болжануда», — деді Еркебұлан Оразалин.
 

«Курсивті» кез келген жерде оқыңыз. Бизнес әлеміндегі ең өзекті жаңалықтар Telegram және Facebook


Материалы по теме


Читайте в этой рубрике

 

#Қазақстандағы коронавирус

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер