Skip to main content

“Азия Авто” қайта жұмысын жалғастыруға мүмкіндігі бар

Тек талаптарды орындауы тиіс

Фото; Курсив

Бүгінгі брифингте  ҚР индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі  Бейбіт Атамқұлов журналистердің ҚР ИИДМ-мен арадағы келісімнің бұзылуына байланысты Өскемендегі зауыттың жабылуы мүмкін екені туралы мәлімдемеге қатысты сұрағына жауап берді- деп хабарлайды primeminister.kz телеграм арнасы 

2010 жылғы маусымда «Азия Авто» АҚ-мен 2017 жылғы 1 маусымнан бастап шанағын балқытып біріктіру және бояу бойынша технологиялық операцияларды ұйымдастыру міндеттемесімен көлік құралдарын өнеркәсіптік құрастыру туралы келісімге қол қойылды. Бірақ аталған міндеттеме орындалған жоқ.   

2012 жылғы желтоқсанда «Азия Авто Қазақстан» АҚ-мен 2019 жылғы 1 желтоқсаннан бастап осындай міндеттемесімен моторлы көлік құралдарын өнеркәсіптік құрастыру туралы келісімге қол қойылды. Бірақ ол міндеттеме де орындалмады. Өндірушілердің міндеттемелеріне сәйкес компаниялар 7 жыл ішінде шанақты балқытып біріктіру және бояу бойынша технологиялық жабдықтарды пайдалануға беруі тиіс еді.  

Сонымен қатар, 2012 жылдың желтоқсанында «Азия Авто Қазақстан» АҚ-мен 2019 жылдың 1 желтоқсанынан бастап осындай міндеттемелермен келісімге қол қойылды. Сондай-ақ, компания шанақты дәнекерлеу және сырлау бойынша технологиялық жабдықты пайдалануға беруі тиіс жеті жылдық міндеттеме болды.

«Азия Авто» АҚ кәсіпорнының өз міндеттемелерін орындауға дайын еместігін ескере отырып, міндеттемелер мерзімін ұзарту мақсатында 2017 жылдың басында “Азия Авто” АҚ мен “Азия Авто Қазақстан” АҚ моторлы көлік құралдарын өнеркәсіптік құрастыру туралы көпжақты келісімге қол қою туралы Министрлікке өтініш білдірді, Орындау мерзімі – 2019 жылғы 1 желтоқсан», — деді министр.

Осылайша, министрлік бірнеше рет аталған кәсіпорындарға түсіністік танытты. Осы жылдың 1 сәуірінде «Азия Авто» АҚ және «Азия Авто Қазақстан» АҚ есеп бергеннен кейін олардың шанақты дәнекерлеу және бояу тұрғысынан міндеттемелерін орындамағаны белгілі болды. 11 сәуірде Министрлік «Азия Авто» АҚ және «Азия Авто Қазақстан» АҚ-ға бұзушылықтарды жою туралы хабарлама жіберді.

«Бұзушылықтарды бір ай мерзімде орындамау келісімді бұзуға және преференциялар беруді тоқтатуға негіз болады. Осы келісім бойынша өнеркәсіптік құрастыру туралы келісім талаптарын орындаудан өзге мәселені шешудің жолы жоқ», — деді Б. Атамқұлов. 


Сонымен қатар, кейбір БАҚ пен әлеуметтік желілерде хабарланғандай, өнеркәсіптік құрастыру туралы келісімді бұзу кәсіпорын қызметін тоқтатуға әкеп соқпайды.

«Азия Авто» АҚ және «Азия Авто Қазақстан» АҚ компаниясы көлік құралдарын өндіруді және зауыт құрылысын жалғастыра беруге құқылы, бірақ олар преференциялар алмайды. Сонымен қатар, Министрлік кәсіпорындар міндеттемелерін орындағаннан кейін қайтадан келісім жасауға және преференциялар беру мүмкіндігін қайта қарауға дайын», — деді ведомство басшысы.  

Дағдарыс кезеңінде автомобиль өнеркәсібі тұрақты өсімін көрсетті, 4 айда 173,4 млрд теңге сомасына 23 703 автокөлік құралы өндірілді.

Мемлекет өнеркәсіп құрастыру туралы келісімдердің негізінде қосымша құны салығынан (ҚҚС) (12%) және кедендік төлемдерден (5%) босатады. Сондай-ақ ынталандыру түрінде төленген кәдеге жарату алымын өтейді.

«Бүгінде Үкімет қабылдаған шаралар шеңберінде жеңілдетілген кредит беру мен техниканың қаржылық лизингіне сомасы ұлғайтылды, ұлттық режимнен алып қою енгізілді. Мен бұл сала қазір мемлекеттік қолдаудың ең жақсы мүмкіндіктері мен құралдарын алып отыр деп санаймын», — деп түйіндеді индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі.  
 

banner_wsj.gif

В Казахстане с 1 июня возобновят движение пассажирские поезда

Убытки национального перевозчика из-за остановки составили 3,8 млрд тенге в месяц

Фотографии: Аскар Ахметуллин

Риск нарушения социального дистанцирования в вагонах не пугает казахстанцев. Железнодорожные билеты появились в продаже 15 мая, и за два дня с момента запуска продаж казахстанцы оформили 96 тыс. билетов.

На часть популярных направлений билетов в продаже практически не осталось. 

IMG_5156.JPG

Билетные кассы

Национальная компания «Қазақстан темір жолы» (КТЖ), на чью долю приходится 80% железнодорожных пассажирских перевозок в стране, потратила более 900 млн тенге, чтобы запустить пассажирские поезда с соблюдением всех санитарных требований. Закуплено более 300 тыс. медицинских масок, 20 тыс. литров антисептиков, более 330 тыс. пар медицинских перчаток.

IMG_5255.JPG

КТЖ закуплены маски, антисептики, перчатки 

Сейчас все пассажирские вагоны проходят санитарную обработку. Дезинфекцию вагонов будут проводить перед каждым отправлением в рейс – сотрудники обработают пол и потолок, столы, диваны, окна, а также туалеты и мусорные ящики. Стирать постельные принадлежности также будут с применением дезинфицирующих средств. Санитарную обработку пройдет и автотранспорт, доставляющий постельные принадлежности.

IMG_5369.JPG

Вагоны проходят санитарную обработку 

IMG_5266.JPG

Постельное белье стирают с применением дезинфицирующих средств 

Перед сменой сотрудники поездов обязательно пройдут медицинский осмотр, их обеспечат масками, перчатками и антисептиками. В вагонах появятся дезинфицирующие средства, бесконтактные тепловизоры и пирометры. 

IMG_5326.JPG

Проводники обеспечены масками и перчатками 

IMG_5191.JPG

Вокзалы и поезда обеспечены тепловизорами и пирометрами 

IMG_5147.JPG

Дистанцирование на вокзале

Пассажирские поезда запускают в три этапа, с учетом спроса населения и эпидемиологической обстановки в регионах. 1 июня в рейс отправятся 54 поезда внутреннего сообщения, с 10 июня к ним добавятся еще 39 пар поездов. На третьем этапе начнут курсировать международные поезда. Точная дата запуска международного сообщения будет зависеть от согласования с соседними государствами. 

IMG_5308.JPG

Пассажирские поезда запускают в три этапа 

Напомним, пассажирское сообщение было ограничено с 16 марта 2020 года в связи с введением чрезвычайного положения в Казахстане. А с 1 апреля курсирование пассажирских поездов было остановлено полностью. 

IMG_5140.JPG

Пассажирское сообщение было остановлено на 2 месяца из-за пандемии 

За четыре месяца 2020 года пассажирооборот снизился на 36% по сравнению с тем же периодом прошлого года. Убытки КТЖ из-за остановки пассажирских поездов, по данным Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан, составили 3,8 млрд тенге за один месяц. 

IMG_5231.JPG

Проводники пассажирского поезда

Сотрудникам, находящимся в период ЧП на вынужденном простое, ҚТЖ выплачивал 50% от средней заработной платы. Например, проводники пассажирских поездов во время карантина получали в среднем 88 тыс. тенге ежемесячно. Государство обещало поддержать монополиста, предоставив субсидии для покрытия затрат на оплату труда и социальных отчислений. 

IMG_5078.JPG

Вход без масок запрещен

В апреле совет директоров ҚТЖ  утвердил скорректированный бюджет компании на 2020 год: операционные затраты сокращены на 43 млрд тенге, финансирование капиталовложений оптимизировано на 31 млрд тенге, сообщил зампред правления по финансам АО «НК «Қазақстан темiр жолы» Даир Кушеров в интервью для «Қазақстан теміржолшысы».

banner_wsj.gif

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_kaz.png