Facebook компаниясы ребрендинг жасады

Корпорация мен әлеуметтік желінің логотиптері әртүрлі болады

Фото: Chinnapong / Shutterstock.com

Facebook компаниясы жаңа логотипін таныстырды. Жаңа логотипте тек бас әріптер мен арнайы жасалған қаріп қолданылады. 

Корпорация ребрендингті пайдаланушылар компанияны өзімен аттас әлеуметтік желіден айыра білуі үшін жасады. Ал әлеуметтік желі жеке брендін сақтап қалады.

Facebook басшысы Марк Цукербергтің мәлімдемесінде компания өз қызметін жалғыз сервиспен бастағанымен, бүгінде адамдардың байланыс орнатып, бизнесін дамытуға мүмкіндік беретін бірнеше өнімі бар екенін айтылған. 

Қазіргі кезде корпрацияның Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal и Calibra сынды өнімдері жұмыс істейді. Алдағы апталарда компания жаңа брендін өз өнімдері мен маркетингтік материалдарында, компанияның жаңа сайтында  пайдалана бастайды.

When I started Facebook 15 years ago, I had no idea it would eventually include Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace and more. Many people don't know we build these products or that our teams often work together. But we believe people should, because it's important for people to know who's behind the products they use. Today we're introducing a new company logo to be clearer about the apps and technologies that come from Facebook. Here's what it'll look like when you start seeing it across our products.

Gepostet von Mark Zuckerberg am Montag, 4. November 2019

«Курсивті» кез келген жерде оқыңыз. Бизнес әлеміндегі ең өзекті жаңалықтар Facebook, Telegram және Яндекс.Дзен-де.

kursiv_in_telegram.JPG

banner_wsj.gif


Материалы по теме


Читайте в этой рубрике

 

#Қазақстандағы коронавирус

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_opros.gif

kursiv_opros.gif