Енді қазақстандықтар онлайн режимде уақытша тіркеуге тұра алады. Оны қалай жүзеге асырады?

Тіркеуге тұру азаматтардың бас ауруына айналған

Фото: shutterstock.com

Кез-келген уақытта заңды түрде әрекет ету үшін, кез-келген мемлекеттік көмекті алу үшін тұрақты немесе уақытша тіркеу талап етіледі. Көп жағдайда пәтер жалдап тұратын отбасылар үшін уақытша тіркеу мәселесі бас ауруға айналған. 

    Енді бұл қиындық та еңсерілмек. Ел азаматтары eGov порталы арқылы онлайн түрде бүкіл ел аумағы бойынша уақытша тіркеуге тұра алады. Азаматтар белгілі бір кезеңге басқа қалаға көшсе, жұмыс, оқу немесе ем алу мақсатында мекен-жайын ауыстырса eGov порталына кіріп, уақытша тіркеуге өтініш берсе болады. 

    «Басқа қалада отырып сіз уақытша тұрып жатқан мекен-жай бойынша тіркеле аласыз. Ол бір жылға жарамды. Бұл шаруаны сіз порталға кіріп, 15 минут ішінде істей аласыз. Егер сіз осы жұмысты іске асыру үшін халыққа қызмет көрсету орталығына (ХҚКО) баратын болсаңыз, жолға кететін уақытты есептемегеннің өзінде біраз уақытыңызды жоғалтар едіңіз»,– дейді Әсет Тұрысов. 

    Бұл онлайн қызметті алу үшін не істеу керек? Алдымен порталға кіріп, авторизация жасап, «Азаматтық, миграция және иммиграция» тармағын және «Халықты тіркеу және тіркеу есебінен шығару» санатын таңдау керек. 

Уақытша тіркеу 1.jpg

Одан әрі қарай «қызметке онлайн тапсырыс беріп», 1-ден 12 айға дейінгі аралықта тіркеу кезеңін таңдай аласыз. 

Уақытша тіркеу 2.jpg

Егер пайдаланушы «Мен – меншік иесі» дегенді таңдаса, онда облысты таңдайды немесе мекен-жайдың тіркеу кодын енгізеді. ЭЦҚ немесе бір реттік пароль арқылы қол қояды. Бәрі сәтті жүзеге асса жеке кабинетке өтінімнің орындалуы туралы хабарлама келеді.

Егер пайдаланушы «Мен – меншік иесі емеспін» дегенді таңдаса, онда меншік иесінің ЖСН нөмірін және мекен-жайын енгізеді. Меншік иесі де осы порталдағы өзінің жеке кабинетіне кіріп, тіркелген нысанды растауы тиіс. Содан соң барып пайдаланушы ЭЦҚ немесе бір реттік пароль арқылы қол қояды. Бәрі сәтті жүзеге асса жеке кабинетке өтінімнің орындалуы туралы хабарлама келеді.

    Тұрғылықты жері бойынша уақытша тіркеу жасаған кезде пайдаланушының тұрақты тіркеу мекен-жайы өзгеріссіз қалады. Яғни, уақытша тіркеу мерзімі аяқталған соң порталға қайта жүгінудің қажеті жоқ. 

    Еске салайық, 2017 жылы қаңтар айында қабылданған «Халықтың көші-қоны туралы» және «Тұрғын үй қатынастары туралы» заңға өзгерістер енгізіліп, азаматтың уақытша келу орны бойынша тіркелуін міндеттейтін бап күшіне енген болатын. Басқа жерге бір айдан астам уақытқа келген азамат 10 күн ішінде тіркелуге міндетті. 

    Егер азамат үшін уақытша тіркелу процесін жүзеге асыру ХҚКО-ға бару арқылы ыңғайлы болса, онда өзімен бірге келесі құжаттарды алып баруы міндетті: 
•    Мекен-жай кодын көрсетумен тұрғын үй иесінің келісімі; 
•    Тұрғын үй иесінің жеке басын куәландыратын құжат (ол да келуі міндетті); 
•    Тіркелушінің жеке басын куәландыратын құжат. 

Уақытша тіркеу – азаматтың меншік иесінің құқығына таласу қаупін тудырмайды. 

 

«Курсивті» кез келген жерде оқыңыз. Бизнес әлеміндегі ең өзекті жаңалықтар Facebook, Telegram және Яндекс.Дзен-де.

banner_wsj.gif

 

Әлеуметтік маңызы бар 24 қызметке қалай онлайн тапсырыс беруге болады?

Қажетті құжаттарды үйден шықпай-ақ алыңыз

Фото: Shutterstock

Соңғы уақытта көпшілік eGov.kz порталын жиі пайдалана бастады. Порталды тек қана 42 500 теңгеге өтініш беру үшін ғана емес, басқа да қызметтері үшін жиі қолдануға мүмкіндік бар. 

    Көбіміз біле бермейтін, білсек те мән бермейтін қызметтер «Азаматтарға арналған үкімет» порталында самсап тұрғанын ескеру керек. Бір емес, 24 қызмет түрін үйде отырып-ақ рәсімдеуге болады. Аталған 24 қызметтің барлығы дерлік еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің әлеуметтік көмек көрсету жобалары. 

    Қызмет түрін алу үшін алдымен порталға авторизация жасау қажет. Яғни, өзіңіздің жеке ЭЦҚ кілтіңізді ашасыз. Оны қалай ашу керегін мына сілтемеге өтіп түсініп алсаңыз болады. Одан кейін басты бетте орналасқан «Электронды өтініштер» сервисін таңдап, әрі қарай қызметке тапсырыс бересіз. «Онлайн сұрау» сервисін таңдаған соң «құру» батырмасын басасыз. Одан әрі жаңа терезе ашылып, сол жерден «мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы» бағанында қажетті көрсетілетін қызметті таңдап, бағандарды толтырып шығасыз. Кейін сол қызметке жауапты болып саналатын мемлекеттік органды белгілейсіз. Содан соң тиісті құжаттарды бірге тіркеп, өтінімге ЭЦҚ арқылы қол қойып, жолдайсыз. 

    «Электронды өтініштер» сервисі көмегімен мына қызметтерді онлайн алуға болады: 

•    Мүгедектерде протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды рәсімдеу; 
•    Мүгедектерді сурдо-тифлотехникалық және міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету; 
•    Жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектерге жеке көмекшінің және есту кемістігі бар мүгедектерге ымдау тілі маманының қызметтерін ұсыну үшін мүгедектерге құжаттарды рәсімдеу; 
•    Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анаға немесе әкеге, бала асырап алушыға, қорғаншыға жәрдемақы тағайындау; 
•    Бала кезінен бірінші топтағы мүгедектің күтіміне байланысты жәрдемақы тағайындау; 
•    Өз бетінше жұмысқа орналасуы үшін шетелдікке немесе азаматтығы жоқ адамға біліктілігінің сәйкестігі туралы анықтама беру немесе ұзарту; 
•    Жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау; 
•    Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемдерін тағайындау; 
•    Мемлекеттік арнайы жәрдемақылар тағайындау; 
•    Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау; 
•    Арнаулы мемлекеттік жәрдемақы тағайындау; 
•    Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау; 
•    Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу, біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеу, куәлік беру; 
•    Банкроттық салдарынан таратылған заңды тұлғалар қызметкерлердің өмірі мен денсаулығына зиян келтірген зиянды өтеу жөніндегі төлемдерді капиталдандыру кезеңі аяқталғаннан кейін ҚР азаматтарына ай сайынғы төлемдер түрінде әлеуметтік көмекті тағайындау; 
•    Ақталған адамға куәлік беру; 
•    Мүгедектігі және /немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және /немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау; 
•    Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды рәсімдеу; 
•    «Бастау Бизнес» жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту; 
•    Көпбалалы отбасыларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау; 
•    Жүкті болу мен босануға байланысты табысынан айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлем тағайындау; 
•    Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту; 
•    Мүгедектерге кресло-арбалар беру; 
•    Мүгедектерді санаторий-курорттық емдеумен қамтамасыз ету; 
•    Үйде күтім көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар рәсімдеу. 

Қажетті құжаттар тізімімен және өтініш үлгісімен қызметті таңдаған кезде көрсетілетін сілтеме бойынша өтіп, порталда танысуға болады.
 

«Курсивті» кез келген жерде оқыңыз. Бизнес әлеміндегі ең өзекті жаңалықтар Facebook, Telegram және Яндекс.Дзен-де.

banner_wsj.gif

 

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_uz_banner_240x400.jpg