Алматы көшелерінің 71%-ына көше шамдары орнатылған

Жарықтандыру желісінің жалпы ұзындығы 4 мың км құрайды

Фото:Shutterstock

Алматы қаласын дамыту орталығы Алматы қаласы цифрландыру басқармасымен бірлесіп қаланың сыртқы жарықтандыру жүйесіне талдау жүргізді. Бұл туралы Алматы әкімдігінің телеграм каналы хабарлады.

Алматы қаласы Энерготиімділік және инфрақұрылымдық даму басқармасының (ЭТИДБ) мәліметіне сәйкес, 2020 жылдың басындағы жағдай бойынша қалада 116,7 мың жарық нүктесі (жарықдиодты шамдар — 42%-тен астам, натрий газразрядты шамдар — 40%, доғалы сынап люминесцентті шамдар — 18%-тен аз) орнатылды. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен  салыстырғанда 20%-ке артық. Сыртқы жарықтандыру желілерінің жалпы ұзындығы шамамен 4 мың км. Алматының көше шамдарымен қамтамасыз етілуі 71%-ті құрайды. 

2019 жылдың басындағы жағдай бойынша Медеу (жалпы санының 15,8%) және Алатау (15,6%) аудандарында жарық нүктелері көбірек. Одан кейін Түрксіб (13,8%), Бостандық (13,7%) және Алмалы (13,5%) аудандары. Сыртқы жарықтандырудың жалпы үлесінде 11,5% және 11,3% сәйкесінше Әуезов және Жетісу аудандарына тиесілі. Наурызбай ауданында көше жарығымен қамту көрсеткішінің төмендігі (4,8%) саяжай учаскелерінің, орман және шаруа қожалықтарының, сондай-ақ жеке тұрғын үй құрылысына арналған жер учаскелерінің көп болуымен байланысты. Ауданның қалаға қосылғанына да көп бола қойған жоқ (2014 ж.), сондықтан жалпы қалалық орташа көрсеткішке жету үшін, оның ішінде жарықтандыру бойынша, белгілі бір уақыт қажет.

Алматыда сыртқы жарықтандыру жүйесін жаңғырту 8 жылға арналған (2019-2026 жж.) МЖӘ жобасы аясында жүзеге асырылуда, оның әкімшісі «Алматы Қала Жарық» кәсіпорны болып табылады. 2018 жылы одан әрі жаңғырту үшін сыртқы жарықтандыру жүйесін паспорттау жүргізілді. 

2019 жылдан 2023 жылға дейін Алматы көшелерінде 44 мың ескі шамды жарықдиодты түріне, сондай-ақ 42 мың тіректі ауыстыру жоспарланған. Мақсат — қаладағы көшені жарықтандыру жүйесінің электр энергияны тұтыну деңгейін кем дегенде 15%-ке азайту. 

2020 жылы көшелерді жаңғырту көбінесе орталық аудандардың негізгі магистральдарын қамтиды. Алайда біртіндеп қала шетіне назар аударылады. 2020-2024 жылдарға арналған «Жаңа Алматы» бағдарламасы қаланың орталыққа жатпайтын аудандарын толық жарықтандыруды қамтамасыз етуі тиіс. Осы кешенді жоспар аясында 2019 жылы қаланың орталыққа жатпайтын аудандарындағы бұрын жарықтандырылмаған 329 көшеде сыртқы жарықтандыру жүйесі салынды. 2020-2021 жж. қалған 2024 көшені жарықтандыру міндеті қойылған. 

ЭТИДБ тұрғындардың «Алматы Қала Жарық» диспетчерлік қызметіне немесе Алматы қаласы әкімдігінің «Open Almaty» қоғамдық қабылдау бөлмесі арқылы түсетін өтініштерімен тұрақты түрде жұмыс жүргізеді.

62 күн ішінде (01.12.2019 бастап 31.01.2020 дейін) Open Almaty арқылы (байланыс орталығы, әлеуметтік желілер, портал, фронт-офис)  тұрғындардан қаланы жарықтандыру бойынша 601 өтініш түсті. Оның ішінде 437 өтініш (73%-тен астамы) шамдардың жұмыс істемеуі мен жалпы жарықтандырудың болмауына қатысты. Шамдардың жанбай тұрғанына Бостандық ауданы, шамдардың болмауына Алатау ауданы тұрғындарынан  көбірек шағым түскен.   

Сондай-ақ қала тұрғындары шамдардың күндіз жанып тұруы (6,2%), жарықтың жеткіліксіз/күңгірт болуы (3,5%), аулаларда жарықтың жоқтығы (3%), шамдар жұмыс режимінің бұрыстығы мен жыпылықтауы (1,3%-тен) туралы хабарлайды.

Алматы қаласын дамыту орталығы Алматы қаласы әкімдігінің шешімімен 2008 жылғы 30 мамырда құрылды. Негізгі мақсат Алматы қаласының әлеуметтік-экономикалық дамуына атсалысу болып табылады. Алматы қаласын дамыту орталығының қызметі келесі негізгі бағыттар бойынша жүзеге асырылады: қаланың тыныс-тіршілігіне мониторинг жүргізу және талдау (Ақпараттық-талдау департаменті, Алматы қ. Ситуациялық орталығы); жергілікті атқарушы органдардың қала тұрғындарымен өзара әрекеттестігі жүйесін дамыту (Алматы қаласы әкімдігінің «Open Almaty» қоғамдық қабылдау бөлмесі); мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары мен бюджеттік инвестициялардың сараптамасы.
 

banner_wsj.gif

Борцы за гражданские права и рекламодатели атакуют Facebook

Это вынуждает компанию реагировать

Коллаж: Вадим Квятковский

Крупнейшая в мире социальная сеть столкнулась с призывами бойкотировать ее рекламные возможности на фоне обвинений в нежелании компании ограничить риторику ненависти на своей платформе. Ранее Facebook также обвиняли в политической предвзятости.

События, которые начались в конце мая 2020 года в США (толчком послужило убийство полицейскими афроамериканца Джорджа Флойда в Миннеаполисе), похоже, перешли в новую фазу. Своеобразным ответом на уличные протесты стала волна взаимных обвинений сторонников и противников движения Black Lives Matter, захлестнувшие социальные сети, и в первую очередь Facebook. По мнению гражданских активистов, Facebook несет всю тяжесть вины за нежелание противодействовать дезинформации и риторике ненависти, направленной, в частности, на мусульман, евреев и чернокожих. Активисты призвали компании проявить солидарность и приостановить свои рекламные активности в этой сети.

По данным издания The Wall Street Journal, свыше 240 компаний в США, включая Coca-Cola, Microsoft, Honda, Starbucks, уже откликнулись на призыв «Hit Pause on Hate» и приняли участие в бойкоте Facebook. По словам организаторов бойкота, рекламу в Facebook приостановила почти тысяча компаний, часть которых не стала афишировать свою поддержку.

В самой социальной сети на обвинения отреагировали, по­обещав усовершенствовать правила и алгоритмы. Компания даже наняла группу юристов для проведения соответствующего аудита, который, впрочем, завершился неутешительными для Facebook выводами. В частности, юристы фирмы Relman Colfax PLLC отметили, что, несмотря на усилия Facebook (например, введение правил против давления на избирателей и создание команды для изучения предвзятости алгоритмических систем), в целом они оказались неэффективными.

«К сожалению, по нашему мнению, подход Facebook к гражданским правам остается реактивным и фрагментарным», – приводит The Wall Street Journal цитату из отчета, опубликованного через день после того, как глава Facebook Марк Цукерберг провел встречу с борцами за гражданские права, выступившими организаторами бойкота.

Реакция Facebook на итоги аудита была достаточно сдержанной. Вице-президент компании Кэролин Эверсон лишь направила рекламодателям письмо, где пояснила: если в компании и не согласны с некоторыми выводами аудиторов, в частности, тех, что касаются политических заявлений и свободы слова, то в целом рассматривают эти выводы как полезные, так как они помогают узнать, что можно улучшить.

По данным гражданских активистов случаи, когда платная реклама размещается рядом с сообщениями, подпадающими под описание «риторика ненависти», – не редкость, о чем они и сообщили рекламодателям. Как выяснилось, компании, размещающие рекламу, не всегда знают о том, какой именно контент появляется рядом с их сообщениями.

«Мы не намерены мириться с разжиганием ненависти и верим в мир, где с уважением относятся к достоинству каждого», – заявила официальный представитель компании State Farm, реклама которой ранее показывалась рядом с постом группы «Мусульмане против сионистов».

Примечательно, что первый аудит Facebook на тему гражданских прав проводился еще в декабре 2018 года, и уже тогда компания обещала принять меры, пишет The Wall Street Journal. Однако у гражданских активистов и Facebook не совпадают представления о том, что считать нежелательным контентом, например, призывами к насилию, либо к неучастию в выборах, как и пассажи про превосходство белой расы.

В каком-то смысле Марк Цукерберг находится между двух огней. С одной стороны, социальную сеть критикуют за нежелание бороться с риторикой ненависти, а с другой – обвиняют в жесткой модерации постов и предвзятости.

Так или иначе, в самой компании проблему признают и демонстрируют готовность реагировать на нарушения. В минувшую среду Facebook сообщил о том, что удалил свыше 100 аккаунтов, связанных с бывшим доверенным лицом президента Трампа Роджером Стоуном. Последний, как это уже было доказано, использовал фейковые аккаунты в Facebook и Instagram для организации утечки информации и распространения материалов, полученных путем взлома электронной переписки членов Демократической партии.

Как утверждает Facebook, компания ежегодно инвестирует миллиарды долларов в обеспечение безопасности социальной сети, открыта к аудиту на предмет соблюдения гражданских прав, а также выявляет и блокирует 90% контента с риторикой ненависти. К примеру, для 250 организаций, проповедующих превосходство белой расы, доступ к Facebook и Instagram был закрыт, пишет The Wall Street Journal.

banner_wsj.gif

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_uz_banner_240x400.jpg