Skip to main content

Алматыға дезинфекциялық препараттарды тегін берді

Павлодардың «Каустик» компаниясы Алматы қаласына 250 тонна хлорлы концентрат жөнелтті

Фото: кәсіпорынның ресми сайтынан алынды

Павлодар қаласындағы «Каустик» кәсіпорны соңғы 10 жыл дересінде заманауи химиялық өнімдер шығарып келеді. Олардың қатарында ғимарат, тұрғын үйдің подъездерін дезинфекциялауда таптырмас препарат – хлорлы концентрат бар. Таяуда кәсіпорын басшылығы аталмыш өнімнің 250 тоннасын Алматы қаласына тегін жөнелтті.     Ал Павлодар қаласындағы нысандарды дезинфекциялау үшін 60 тонна препарат дайындады. 

«Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы, сырқаттарды бақылау жөніндегі Еуропа орталығы хлорлы концентратты тиімді әрі қолжетімді дезинфектант ретінде ұсынды. Ол вирусты екі минутқа дейінгі экспозиция мен 0,1% концентрация кезінде жоюға қауқарлы. Өнімнің сертификаты, тиісті рұқсаттық құжаттары бар әрі тиімділігі мен қауіпсіздігі расталған»,  – дейді кәсіпорынның  өндірістік-техникалық бөлімінің басшысы Владимир Рагулин. 

Бірақ бұл препарат еркін саудада жоқ, яғни кез келген тұтынушыға сатылмайды. Тек ірі кәсіпорындар мен мекемелерге темір жол цистерналарымен көп көлемде жеткізіледі. Кейін бұл компаниялар аталмыш концентраттан дезинфекциялық құрал дайындап, тұрғындардың пайдалануына ыңғайлы болуы үшін кішігірім ыдыстарға құйып, сатылымға шығарады. Сонымен қатар, «Каустик» АҚ натрий гипохлоритімен жергілікті әкімдіктерді, ірі мекемелерді тікелей қамтамасыз етеді.

«Бүгінде өндірістің жоғары қуаттылығы тәулігіне 52 тоннаға жетіп отыр. Одан бөлек, республиканың барлық сұранысын өтеу үшін бос тұрған қуаттылықты қоса аламыз. Яғни, жылына 3 мың тоннаға дейін препарат шығаратын қауқарымыз бар», - дейді Владимир Рагулин. 

Шағын аумақтарға дезинфекция жасау үшін хлорлы концентраттың 180 грамын 1 литр суға араластыру қажет. Ал ғимараттар мен подъездерді өңдеуге 10 литрлік ыдысқа 2 стақан препарат құйса жеткілікті. Мұндай дезинфекциялық өнімнің 0,1% концентрациясы балалар, үй жануарлары мен құстарға қауіпті емес. 
 

banner_wsj.gif

Кедейсіз бе, үнемшілсіз бе?

Кедейліктің 5 белгісі

Фото:shutterstock.com

Кейде адам үнемдеп жатырмын деп өзін ақтауға тырысады. Ал шын мәнінде, оның жай ғана жағдайы жетпейді. Кедейліктің 5 белгісі қандай?

1.    Нақ керегін ала алмайды. 

Тізесі шыққан шалбар, тозығы жеткен жейде киеді, қирап қалудың аз-ақ алдында тұрған төсекте ұйықтайды. Үйіндегі затының басым көпшілігін қоқысқа еш ойланбастан лақтыруға болады. Үнемшіл болудың көрінісі мұндай болмайды. Еш ақауысыз жұмыс істейтін телефоны болғандықтан соңғы үлгідегі смартфон алмай үнемдеу ақылға сыяды. Ал көнерген бұйымды жаңартуға жағдай келмесе, мойындау қиын болса да, бұл кедейлікті білдіреді. 

2. Тауардың сапасына емес, бағасына қарайды.

Дүкенге кірген бетте азық-түліктің құнары мен құрамына емес, бірінші бағасына қарап алады. Мән беретіні — жарамдылық мерзімі. Оның өзінде бұзылмай тұрып жеп үлгеруге келсе болды деп есептейді. Әрине, теңге тиыннан құралатындықтан, таңдап жүріп әрі арзан, әрі дәмдісін тапқан жөн. Үнемдей білетін адам бағаның қай жерде қандай екенін жақсы біледі. Оның айырмашылығы сол —қалағанын алып жейді. Ал ең арзанын ғана алатын болса, жағдай басқа. Айталық, балаға арналған жөргектің үлкен қаптамадағысы 10 мың теңге тұрады. Ал кішкентайы — 1800 теңге. Үнемдегісі келген жан бірден үлкенін алған дұрыс екенін біледі. Ондай қаражаты болмағанда ғана кішкентайын алып, бірнеше күннен соң тағы сонша сомаға алуға мәжбүр болады. 

3. Үнемдейтінін айтуға ұялады.

Үнемшіл артық төлемейді, қажет емес затты алмайды. Ол қылығы үшін қысылмайды да. Өйткені бәрін саналы түрде жасайды. Ал кедей адам қайтеді? Көбіне ақшаны құндылық көріп, бәрін қаражатпен бағалайды. Осыдан барып, бай адамның кейпін жасайтындар туындайды. Қалай дейсіз бе? Тұратын үйінің қабырғасы құлайын деп тұрса да тапқан-таянғанын бренд киімге жұмсайды. Сондағы ой — бай болып көріну. Қарызы бастан асса да, қымбат жерден кофе ішіп, желідегі парақшасына салып отырады. Басты мәселе — «болмаса да, ұқсап бағу». Бірақ бұл сөздің астарында жалған түр жасау емес, дамуға ұмтылыс жатуы керек.   

4. Өзіне ақша қимайды.

Жеңілдік жоқ болса, қанша қажет боп тұрса да зат сатып алмайды. Ал су тегін зат көрсе, керек болмаса да ала береді. Өзі үшін азық-түлік қана сатып алады. Одан бөлек, кинотеатрға бару, фитнеске жазылу сияқты уақытты қызық өткізу тәсілдерін қолданбайды. Өйткені ол үшін тым қымбат. Кино көргеннен гөрі тамақ алғаны маңызды боп тұрады.

5. Уақыттың қадірін біле бермейді. 

Барынша ақша үнемдеу үшін уақытын кетіруге даяр. Мәселен бір гипермаркетте ет пен сүт өте арзан болғанымен, гигиеналық құралдар қымбат делік. Кедей адам күш-қуаты мен уақытын сарқып қалтасындағы қаражатын үнемдейді. Нәтижесінде бір демалыста не жөнді ұйықтамай, не жақындармен жақсы уақыт өткізбей бір күні дүкеннен дүкенге барумен өтеді. Ақша да, уақыт та — ресурс. Алғашқысын табуға болады, екіншісінің кеткені — кеткен. 
 

banner_wsj.gif

#Коронавирус в Казахстане

Читайте нас в TELEGRAM | https://t.me/kursivkz

Читайте свежий номер

kursiv_kaz.png