Онлайн-банкинг және оның артықшылықтары

Жарияланды
Онлайн-банкинг дегеніміз не?

Онлайн-банкинг – банктің қызметтерін үйден шықпай, қашықтан алуға мүмкіндік беретін қолайлы құрал. Ол карантин кезеңінде ерекше қажет. Коммуналдық немесе басқа қызметтердің ақысын төлеу үшін денсаулығыңызға қауіп төндіріп банктің бөлімшесіне барудың, кезекте тұрудың қажеті жоқ. Байланыс жасайтын адамдар аз, мүмкіндік көп. Бұл туралы fingramota.kz сайты хабарлады.

Онлайн-банкинг дегеніміз не?

Бұл – шотыңыздағы ақшаны қашықтан басқару тәсілі. Банктің веб-сайты немесе мобильдік қосымшасы арқылы қол жеткізуге болады. Онлайн-банкингтің көмегімен шоттағы ақша қозғалысын қадағалауға, түрлі қызмет ақысын, салықты және айыппұлдары төлеуге, жақындарыңызға ақша аударуға, депозитіңізді толықтыруға және кредиттік өнімдерді басқаруға болады.

Бұл операцияларды банктің мобильдік қосымшасы арқылы жүргізген ыңғайлы. 

Оны смартфоныңызға жүктеп алыңыз, браузерден сайтты іздеп, жеке кабинетіңіз бар интернет-парақшаны жүктеуге уақыт жұмсамай, қажетті операцияларды санаулы секундтарда жүргізе аласыз.

 Онлайн-банкинг арқылы қандай қызметтерді пайдалануға болады?

Онлайн-банкинг банкіңіз шарт жасасқан ұйымдармен кез келген операцияны жүргізуге мүмкіндік береді. Аталған желі көп болған сайын қызметтерді де көбірек қашықтан көрсету форматында ала аласыз.

Онлайн сатып алудың қауіпсіздігі

Онлайн-сатып алудың қауіпсіздігі үшін виртуалды картаны пайдаланған дұрыс, ол бойынша онлайн-банкинг (қызметтің қол жетімдігін өзіңіздің банктен нақтылауға болады) арқылы тапсырыс беруге болады.

Бұл қалай жұмыс істейді? Тауарға немесе көрсетілетін қызметке ақы төлеудің алдында ақшаны негізгі картадан онлайн-банкинг арқылы виртуалды картаға аударып, виртуалды картадан төлейсіз. Бұл ретте негізгі банк картасының деректемелері бөтен сайттар үшін ашылмайды, бұл, егер сайттың алаяқтарға тиесілі екендігі анықталса, сіздің негізгі картадан ақша аудару тәуекелін барынша азайтуға мүмкіндік береді.

Онлайн-банкингті пайдалануды қалай бастауға болады? 

Онлайн-банкингке қол жетімділік алу және оның барлық артықшылықтарын пайдалану үшін кейбір банктер жеке басын куәландыратын құжатпен өздерінің бөлімшелеріне өтініш жасауды сұрайды. Қызметті жандандыру тәсілдерінің тағы біреуі – банкомат немесе банктің веб-сайты арқылы, мұнда сізге қызмет көрсетеді немесе карта ашқыңыз келе ме. Мұнда сіздің мобильді телефон нөміріңіз банкте тіркелуге тиіс екендігінің маңызы зор, оған біржолғы құпия сөзбен SMS-хабар келеді. Бұл растау коды, оны жеке кабинетке кіру үшін енгізу қажет.

Бөлімшеде немесе қашықтан (банктің банкоматы немесе веб-сайты арқылы) тіркелгеннен кейін әрбір клиент үшін жеке кабинет құрылады, оған кіру үшін клиенттің логині мен паролін енгізу қажет. Жеке кабинетке сәтті кіргеннен кейін клиент онлайн-банкингтің барлық мүмкіндіктерін бірден пайдалана алады.

Кейбір банктер банктік карталарды елдің кез келген нүктесіне жеткізуді ұсынады. Өзіңізге лайықтысын таңдау үшін банктің қағидаларымен, мүмкіндіктерімен және тарифтерімен танысыңыз. 

 

Сондай-ақ оқыңыз